funky Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Jeg fant ut igår at jeg er gravid. Men er litt redd, har så mye smerter i magen, nesten som mensensmerter/rier... er d farlig? Eller er d bare ting som begynner å vokse/vie seg ut der inne? Inatt hadde jeg sykt vondt i puppene! Har en sønn fra før, å kan ikke huske jeg hadde så vondt i mage å i pupper så tidlig...
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 14. november 2009 #2 Skrevet 14. november 2009 Det har jeg også, skikkelig magesmerter som kommer og går, det er kjempevondt, og skummelt! Jeg mistert i SA forrige gang, så er redd for at det skjer igjen, men tror det er venlig med "menssmerter".
Øst Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Hei. Jeg er 11+3 og har hatt menslignende smerter fra begynnelsen. Nå er det ikke så ofte men det kan komme innimellom. Var på UL 9+2 og alt var fint. Så det var helt normalt og ha litt smerter. Gratulerer med graviditeten:-)
*Lissja* Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Jeg har også menssmerter kontinueelig, men de sier jo det er normalt så prøver å roe meg med den tanken..selv om det ikke er såå enkelt Gratulerer med baby i magen og lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå