Gå til innhold

drømmer seg helt bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

hver gang (spesielt mellom el og tr selvfølgelig) begynner jeg å drømme meg heeelt bort, jeg er da allerede gravid omtrent. Ser på barnevogner, barneklær på nettet og i butikker, tenker på navn, drømmer om hvordan det kommer til å bli, hvordan samboeren min kommer til å bli som pappa osv osv osv.. Klarer ikke å la være å drømme meg heeeelt bort. også kommer tr, og vips, alle drømmene i do for en stund.

Jeg skjønner at disse drømmene er en stor del av det å ha et ønske om å få barn, og at drømmene på mange måter holder oss oppe i disse prøvefasene, men føler samtidig at skuffelsen blir enda større når tr kommer. Denne gangen hadde jeg bestemt meg for en babydress jeg fant på nettet, at skulle testen bli positiv, så skulle jeg kjøpe (bare) den for å feire, (ikke mere i første omgang altså).. La nettsiden jeg fant den på til og med på "favoritter", og rett som det var så jeg på denne søte dressen fra disneystore. kjempesøt. haha så teit altså. Men så kom tr, og da sletta jeg hele siden, og da er det liksom over for drømmingen og bare være deppa en stund. Er det andre som har det litt sånn? tror det blir litt mye for min del, men klarer bare ikke la være...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn!! Dekorerer barnerommet, tenker på navn, hvordan hårfarge babyen får osv. Så er drømmene borte når den uvelkomne TR kommer.. Og jeg blir skuffet (varierer hvor skuffet jeg blir. Føler jeg meg gravid eller "vet" at det må ha klaffet, så er skuffelsen stor). Men drømmene kommer like fort tilbake igjen når TR har dratt! Jeg tror også at det er mange som tenker slik. Og jeg synes ventetiden mellom EL og TR er ufattelig lang!! Er jo egentlig ikke det, men den blir jo det når man bare tenker på om man er gravid eller ikke. Har det ikke klaffet innen nyåret, så skal jeg ta et pust i bakken. Tenke på noe annet (prøve i allefall). Det tror jeg ikke blir lett!;/

Uansett, denne mnd har jeg trua! Hadde sex annenhver dag i EL-tiden, som jeg trodde var for en ukes tid siden. Så fikk jeg EL-tester i posten på tirsdagen, og tok en for nysgjerrighetens skyld. Sterk positiv, så da va det bare å hoppe i bingen igjen! Har hatt litt stikkinger i magen, så da er det "helt sikkert" festesmerter! Hehe, må jo få håpe litt, ikke sant?:P IKM uken som kommer, men spørs om det blir uken etter dersom EL-testene jeg tok denne uka stemte. Eller kanskje jeg har en kort lutealfase eller hva de kaller det.. Eller kanskje egget ikke fikk løsnet da det skulle, og prøvde igjen.. Uansett, EL har jeg hatt!:)

Men nå skal jeg se om jeg klarer å finne senga! Drømme meg litt bort igjen..

God natt da:)

Skrevet

ja den tiden er så ufattelig lang!! bra, da har du helgadert deg, mye sex før el og ved el. da er det bare å veeente, nå er du jo ikke helt sikker på når ikm er heller, så blir vel litt grubling, får bare prøve å ha litt gøye ting å gjøre på mens du grubler :) :) Får bare fortsette å drømme jeg da, el om en liten uke håper jeg. ha en fin dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...