angelica85 Skrevet 14. november 2009 #1 Skrevet 14. november 2009 Egentlig, så vet jeg ikke om jeg er gravid. I og med at jeg hadde ubeskyttet sex med (eks)kjæresten min (sammen da, ikke sammen nå lenger - ting går unna) flere ganger...så er jeg begynt å lure litt. Så nå for tiden holder jeg på å bli GAL, fordi jeg ikke vet! Jeg er så utålmodig, og jeg aner ikke når jeg kan teste engang... Jeg vet ikke om min mens er regelmessig, for jeg er ikke så vant til å ha den på besøk (har gått på p-sprøyte lenge før - vet at jeg kan bli gravid, for det ble jeg i sommer, med samme mann, men mistet), og da vet jeg heller ikke når jeg eventuelt kan teste positivt. Regner egentlig ikke med å få et positivt svar (om jeg skulle være gravid) før i begynnelsen/midten av neste uke. Jeg liker ikke det. Om jeg er gravid, så vil jeg beholde barnet, og i helgen er det julebord - skal jeg ligge unna alkoholen? Jeg har akkurat blitt singel (ble det forrige helg), og jeg føler at det kunne vært artig å drikke litt, danse litt og ha det gøy! Jeg vet ikke nå lenger, siden jeg ikke vet om jeg er gravid eller ikke... Ååååh, jeg kommer til å bli gal snart! Jeg skal teste i morgen tidlig - håper at den er positiv da, slik at jeg vet hvordan jeg skal forholde meg til julebordet, eller at jeg kan få mensen da (noe jeg egentlig ikke håper!!!). Grunnen til at jeg tror at jeg kanskje kanskje kanskje kan være det er at jeg har en bitte liten følelse, men den kan kanskje bare komme av at jeg faktisk har litt lyst til å være gravid...? Jeg vet ikke. Jeg har en datter som fylte fem år i oktober. Jeg var 18 år når jeg ble gravid med henne, og da bare rett og slett visste jeg at det var noe "rart" med kroppen min - så jeg testet, og den var svaaakt positiv! Så klarte jeg for tre år siden å bli gravid igjen, med min daværende kjæreste, og da tror jeg at jeg hadde svake mistanker. Veldig svake. Kanskje slik som nå. Vi bestemte oss da for å ta abort, og jeg var da "ganske langt" på vei - ca 9-10 uker. For 1,5 år siden ble jeg gravid med min "nåværende" kjæreste (han det akkurat har blitt slutt med), og da klarte jeg å la meg "overtale" til å ta abort og jeg gjorde det. Dette slet jeg med veldig lenge, og jeg grt mye over den avgjørelsen! Så ble vi gravide i sommer, men da mistet jeg...rundt seks uker eller noe slikt, tror jeg. Jeg var i alle fall ikke så langt på vei. Når jeg var gravid i sommer, så følte jeg også det bare rett og slett på meg - tok en test, og den var positiv! Nå...er det annerledes. Jeg føler det ikke bare på meg. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje jeg ikke er gravid, men bare ønsker det så sterkt? Eller kanskje jeg er det, men er redd for å tro det (i og med at jeg er singel nå og siden jeg har tatt så "mange" aborter og mistet den forrige)? Jeg vet en ting, og det er at jeg føler meg ikke slik jeg bruker å føle meg før mensen skal komme. Jeg har følt meg kvalm eller dårlig i noen dager nå, og jeg har hatt noen smerter som nesten kan minne litt om menssmerter (men de er ikke det, og de er ikke sterke heller). Puppene mine er også ømme, men mest rundt brystvortene tror jeg. Jeg bruker å bli øm i puppene før jeg får mensen også, men føler at det er en litt "annen" ømhet. Jeg er så forvirret nå - redd for å tenke at jeg kanskje er gravid hvis jeg ikke er det, og redd for å være det, for å miste det igjen...
angelica85 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2009 Aaah, kjenner at det var litt godt å få alt det der ut...!! Og vær så snill, ikke døm meg for mine to aborter. Dere kjenner ikke til hele historien. Jeg skjønner at dette forumet kanskje ikke var den beste å nevne det i, men jeg har liksom prøvd å bli gravid. Forrige gang mistet jeg, og nå håper jeg at jeg er det (og siden jeg håper, så tror jeg ikke).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå