Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen! Jeg og samboeren sliter litt økonomisk for tida. Vi har ikke mye kredittkortgjeld og sånt, men mange bekker små osv har gjort at vi ganske enkelt ikke har penger til å betale alt. Nå er jeg arbeidsløs og student, og han jobber bare deltid utenom studiene, så pengene strekker ganske enkelt ikke til. På en annen side er begge to ferdig utdanna til våren, og i allefall han har allerede fått jobb som han skal begynne i så fort han er ferdig på skolen. Kluet er dog at vi planlegger å bli gravide og hadde tenkt å bli det ganske snart.. For at dette skal fungere må vi jo ha penger, så da lurer jeg bare på om noen av dere her har erfaring med akkurat dette.

Fant ei side som sammenligner både kredittkort og forbrukslån.. Kanskje kredittkort er noe å vurdere fremfor forbrukslån? Innspill?

Takker for svar =)

Fortsetter under...

Beklager å si det men jeg vil absolutt anbefale dere å vente med graviditet til dere er ferdige med studiene og økonomien er mer stabil. Kredittkort eller forbrukslån er uansett IKKE veien å gå for å få råd til å få barn, dette er lån som er svært dyre og som ma betaler på leeeenge.... Nei, vent til dere er ferdige med studier og har begynt å jobbe, da er det bare å kjøre på!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...