Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hei! Jeg har min første ikke mens dag i dag! skulle bare vise ei venninde de små billigstrimlene, så da tenker jeg at jeg liksegodt kunne teste meg for el siden jeg allerede hadde åpnet pakka! Den ble positiv.. Sterk positiv, en dag etter mens?? er det mulig?? Trodde ikke helt på det og tok en til! Den ble og kraftig positiv!! Noen andre som har vært ute for det samme???? Typen min kommer hjem snart, og hvis jeg har det nå vil jeg kjøre på med en gang han kommer hjem!!! Han drar i morgen og kommer hjem på mandag, så trenger SÅRT et svar på om det er mulig i det HELE tatt å ha det så tidlig??????? Tuuuusen takk for de som svarer!!! (Har kun i kveld og eventuelt i morgen tidlig på meg!!!)
Plutselig_gravid Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Du er ikke gravid da? Og bare hatt en menslignende blødning. Hørt at flere teste positivt med el-tester når de er gravide.......
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Høres ikke ut som el for meg...ettersom d er 1 dag etter mens.. men jeg kjenner ikke syklusen din.... sikker på at du ikke er gravid??
LillePersille88 ? Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Ta en gravitest for å sjekke om det er det som gjør den positiv så veldig tidlig i syklusen. Kan jo være at du er gravid:)
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2009 Jeg har tatt en g-test i dag morges, (negativ) og to positive el tester i går! skal ta en ny el test i dag! har ikke bare hatt en menslignende blødning, har hatt full mens i en uke!!! hjelp?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Du vet at el-testene må teststreken bli minst!! like strek, eller sterkere!! enn kontrollstreken for at de skal være positive??? (just checking )
Bringebærmamma 160611 Skrevet 14. november 2009 #7 Skrevet 14. november 2009 Jeg har hatt varierende sykluslengder. Tidligere hadde jeg 21 dagerssyklus, og det vil si at jeg fikk el ca 7 dag etter mensen begynte. Så ja, det kan være el du har.
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2009 Ja begge testene var superpositive! Ikke noe skyggestreker eller noe! Hm! Tar en til i kveld jeg! Vil ikke ha el nå.. nå som han ikke er hjemme!! men må jo bare kjøre på så fort jeg kan når han kommer hjem og håpe på det beste!! og kjøre på før og etter 22 nov når jeg skal ha el i følge libresse.no sin mensenkalender! jaja! får ta det som det kommer!! (fikk forresten vite at bestevenninden min er gravid. Så da er 2 av mine beste venninder gravide!! Nå MÅ jeg jo klare det hehe!!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå