fjollefrua Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 til 30 årslag imorgen mottas med takk
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Server et glass GOD hvitvin til en forandring. De der jævla punsjene/coctailene er det ingen som liker likvevel.
fjollefrua Skrevet 13. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2009 nja... men jeg lagde egentlig en kjempegod en i fjor sommer... Men husker ikke hva som er i den. Mener å huske at det var noe sprit, litt martini rosé, sånn rosa sweppes (vet ikke hvordan det skrives) og litt druer og jordbær...
Dronningen! Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Server en plain spritzer... Halvparten hvitvin og halvparten sprite - enkelt og greit:o)
MrsMilla Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 et lett glass cava! Champagne om budsjettet holder, men en god cava kommer du veldig langt med!
ippemo får augustbaby Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 På polet kan du kjøpe ferdigblandet sex on the beach (faktisk, hehe) og på butikken kjøper du fruktcoctail i hermetikk. Høres ikke noe særlig ut, men er faktisk ganske godt :-) Og det kan bli artig når man spiser frukten som ligger igjen, hehehe.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Og som jeg sa, de puchene er ikke gode. Jeg liker ikke vermut, så martini utgår. Druer hjelper ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå