Gå til innhold

Sliten og lei.:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd disse babyplanene skulle tulle sånn med hodet mitt. Nå er jeg trøtt hele tida, kvalm om kveldene, og har ømme brystvorter. Ikm 19. Samtidig kjennes det ut som det er like før tanta kommer. Jeg er så lei av å håpe at det er tegn på svangerskap samtidig som jeg hele tiden må si til meg selv at det mest sannsynlig ikke er det. Jeg har mest lyst til å legge meg og sove til torsdag.

Hvordan skal jeg klare å tenke på noe annet? Nå har jeg det tette programmet med ting jeg skal gjøre og steder jeg skal i helga, men selv om jeg har vært opptatt hele dagen ligger det i bakhodet hele tiden. Frustrert!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke enkelt å la være å tenke på det... Skjønner deg godt! En periode ble det for mye for meg, måtte kutte ut BIM og koble helt ut men uansett så ligger det i bakhode... Jeg innbilte meg så mye rart, hadde all værdns symptomer, uansett i syklusen...trøtt, kvaml, halsbrann.. ja you name it! Så prøver å ha et mer avslappet forhold til det nå, men det er lettere sagt enn gjort:( Vil jo så gjerne bli gravid...

Men hvem vet, det er kanskje ikke tanta du kjenner;) krysser fingrene for det:)

Skrevet

Kvalmen kommer uansett ikke så tidlig at du er kvalm før det slår ut på test. Så jeg har vel bare innbilte symptomer. :( Og mannen fyrer opp under det, og snakker som om jeg er gravid.Han påstår at jeg kjennes annerledes ut innvendig når vi har sex til og med! Jeg har så mye håp og sånn lengsel at jeg gruer meg sånn til skuffelsen som fornuften sier vil komme.

Søren! De burde jo kommet så langt i forskningen at man kunne teste 12 timer etter samleie haha. :)) Jeg skal teste på søndag uansett, klarer ikke å vente til ikm, og det _kan_ jo slå ut fire dager før.

Skrevet

Og takk for oppmuntring. :)

Skrevet

skjønner deg så godt, er så lei påanigjen-følelsen, og all grublingen etter symptomer på både graviditet og tr.. prøver å tenke at viss det skjer oss, må vi nå bli ekstra glade, mer enn om vi hadde fått det til på 1.pp, for vi blir da også glade for at prøvingen er over. kan ha sex uten el og alt stresset rundt ventingen på ikm.. og ikke minst disse tr- dagene. masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...