vilhahøstbabyda<3 Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hadde aldri trodd disse babyplanene skulle tulle sånn med hodet mitt. Nå er jeg trøtt hele tida, kvalm om kveldene, og har ømme brystvorter. Ikm 19. Samtidig kjennes det ut som det er like før tanta kommer. Jeg er så lei av å håpe at det er tegn på svangerskap samtidig som jeg hele tiden må si til meg selv at det mest sannsynlig ikke er det. Jeg har mest lyst til å legge meg og sove til torsdag. Hvordan skal jeg klare å tenke på noe annet? Nå har jeg det tette programmet med ting jeg skal gjøre og steder jeg skal i helga, men selv om jeg har vært opptatt hele dagen ligger det i bakhodet hele tiden. Frustrert!
snoffemor78 Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Skjønner godt hva du går igjennom. Med en gang man planlegger et barn, har jeg på følelsen at det er det eneste som surrer rundt i hodet. trodde jeg skulle være rolig og rasjonell, men er nå i min andre prøveperiode, og det eneste hodet mitt kretser rundt er graviditet. Tror det er slik for mange og uansett så er det en spennende tid.
LillePersille88 ? Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Jeg har også kunnet tenkt meg å sove helt fra EL er over til den dagen TR er forventet!! De to ukene har blitt alt for lange i det siste synes jeg! Er jo så babysjuk! Litt lei av pliktsex midt i syklusen også, tenker nesten bare "sædceller kom, heng dere fast, bit i egget, bli der oppe" under akten (stakkars sambo). Har det ikke blitt innen nyåret, så skal jeg (prøve å) tenke litt mindre på det. Men jeg føler at jeg og sambo har kommet mye nærmere hverandre det siste året da, etter at vi bestemte oss for å prøve. Kom enda nærere hverandre da vi mistet. Jeg blir bare mer og mer glad i sambo for hver dag som går<3 Det hadde vært deilig å bare leve livet litt uten å tenke baby. Om man bare hadde fått til å tenke "skjer det, så skjer det". Men det er ikke lett når ønsket er så stort som det er!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå