Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ultralyd i uke 5, så kun en fostersekk, var fortidlig å se mer enda. Jeg trodde egentlig jeg var i uke 7. Målte hcg til 871 som tilsvarte uke 5. Problemet er at jeg merker så og si ingen symtomer, foruten ømme pupper. Ikke kvalme el mer tissing. Dyrt å dra på ultralyd er det jo også:(

Har to barn fra før og med de var jeg syk fra uke 5-16.. blir nervøs når jeg ikke føler meg noe somhelst gravid, og tenker at det kansje ikke "der inne"

Fler som ikke har symtomer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er til noe hjelp. Er førstegangsgravid, så jeg har ingenting å sammenligne med. Er i uke 6, er ikke særlig kvalm. Var det de første dagene etter jeg fant det ut så det var kanskje bare litt skrekk. hehe

Har til tider litt smerter eller noen slags murringer som andre skriver. Er ikke vant til smerter der nede ellers heller. Tisser heller ikke så ofte egentlig. Kjente absolutt ingenting før rett før uke 6, etter min beregning.

Vet jo ikke om det kanskje er et tegn på at ikke alt er som det skal, men er egentlig veldig avslappet. Om naturen ordner opp, så får den gjøre det. Har lyst på barn altså, men jobber med nyfødte og har sett hvor ille det er når de ikke er friske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...