Gå til innhold

Hvad skjer??disse testene altså!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia alle sammen !!

Har sittet her en liten stund å ventet på tante rød. Den skulle egentlig vært på besøk for 5 dager siden(har forresten aldri vært forsinket). Har nesten håpet på at hun skulle komme siden jeg har en liten snuppa som er 4 måneder, så dette var ikke meningen. Hadde ubeskyttet sex midt i el..klarte å telle feil !!

Men tante rød har ikke kommet enda...Jeg tok en test på mandag som jeg mente bare var "skyggestrek" glemte den bort å lot den ligge i skuffen. Nå isted når jeg skulle kaste den...da var det to streker???

Da tenkte jeg ok, får prøve å ta en test til da......den ble også positiv time etter jeg testet..følte også at jeg bare så en skyggestrek først, men nå var det veldig klar strek !!! HAR DERE OPPLEVD DETTE FØR??

jeg har brukt Cb+

lykke til alle sammen håper spira sitter hos dere...

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips er å følge bruksanvisnigen der det står at man IKKE skal tolke en test som positiv etter 10 min. Mange får positive tester etter en stund, dette står det at man skal se bort ifra. Annbefaler deg å ta en ny test som du sjekker etter 9 minutter å stirrer på det siste minuttet, er den ikke positiv da så kast den!;) En annen ting er at tanta kan være forsinket hvis du stresser mye pga dette. Håper det blir som du ønsker. klem:)

Skrevet

Jeg har ikm idag, tok en test på tirsdag den var negativ. Så tok jeg en en igår, å den ble bare helt hvit, verken posetiv eller negativ, tok en idag og. Men den var negativ. Alle testene med CB. Mensen er ikke kommet ennå. Er det forsatt håp?

Hva mener dere ?

Skrevet

Jeg er på en måte i samme situasjon som deg bare at jeg ikke har testet. Min syklus varierer mellom 30-32 dager og idag er jeg på dag 33 og ingen tegn til tr... Hvis jeg har 30 dagers syklus denne mnd så er jeg 3 dager over ikm...hvis den er 32 dager så er jeg 1 dag over..derfor skal jeg vente til mandag med å teste. Jeg vil annbefale deg å vente 2 dager, hvis du er gravid vil det ha blitt produsert mer hcg til da, kanskje el var senere enn du trodde? Noen tester også sender positivt enn andre, ikke lett å bli klok på dette... Mitt motto er at så lenge ikke TR har meldt sin ankomst så er det håp!!:):) Krysser fingrene for deg og ønsker deg masse lykke til!!

Skrevet

Tusen takk bambi =)

Håpe det var en senere el, og vente i 2 dager med å teste og krysse fingrene på at tanta holder seg borte.

Masse lykke til bambi, håper det klaffer for oss begge. Skal holde ett øye med deg her inne =) =) =)

Skrevet

Da kom tanta på besøk her uten noen tegn på forhånd, hun er slu:p men jeg har heldigvis storshoppet denne uka og er superklar for en ny pp!!;) Håper Tanta di holder seg langt vekke, masse lykke til!:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...