Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Sønnen min på 25 måneder begynte første gang i barnehage i august. Jeg lurer på når det er vanlig å ha foreldresamtale?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Vi har blitt innkalt til foreldresamtale om litt over en uke. Tror det vanlige er å ha en samtale på høsten og en på våren. I fjor hadde vi kun en ganske tidlig etter nyttår, men det var pga mye sykemeldinger blant pedlederene.
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Jeg tror det er ganske vanlig å ha en foreldresamtale i november. Både i bhg til jenta mi og i bhg jeg jobber i er det samtale i okt/nov.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Takk for svar! Da regner jeg med at det skjer snart. HI
ifie Skrevet 14. november 2009 #5 Skrevet 14. november 2009 Vi skal på mandag. Forrige bhg-år hadde vi én på høsten og én på våren + 2 foreldremøter i året.
Ranveig R Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Eldste begynte og i barnehage for første gong i august, vi fekk då beskjed om at det blei foreldresamtalar litt utpå hausten. No er det kome opp lapp med "timebestilling", det ser ut til at alle samtalane på vår avdeling blir tatt i løpet av siste halvdel av november.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå