zadine Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 er deppa nå, lurer på om vi skal gi opp, vi har jo to flotte barn. blir bare så lei av at det ikke klaffer
zadine Skrevet 13. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2009 Det er bare så slitsomt å prøve iherdig, vente i gledesspenning i nesten 14 dager, og så oppleve nederlaget når tanta kommer gang etter gang... vil drukne meg i snop og usunnheter nå.....
engel81 - g08, g10 Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Skjønner at det er kjipt nå... Men masse lykke til videre, du skal se at plutselig sitter spira akkurat i den perioden du ikke venter det:)
3skjønne_vidundere<3 Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 kjenner den følelsen..huff,det er ikke noe morro! men issteden for å spise snop, så ta deg noe sundt og drikk urtete og vann.. det er ting som hvertfall hjelper på fertiliteten. jeg starter søndagmorgen med et nytt liv.. jeg skal sette alle mine usunne gener til side,og grave frem de sunne. da må det vel hjelpe? join meg i den vansklige kampen zadine..lykke til,jeg føler med deg:)
*Bambi + spire* Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 Hei. Jeg skjønner deg veldig godt. Har selv slitt med mange nedturer i det siste. Har hatt flere lange pauser fra bim..men føler at jeg trenger å snakke med noen. Det er tungt å måtte vente og håpe så inderlig på noe som tar så lang tid å få. Det er en spesiell skuffelse hver gang tanta kommer og håpet er knust nok en gang, for meg er det verst mens tanta e der, etter det kommer nytt mot og nytt håp.Selv mistet vi i ma i juni 08 og det har dessverre ikke klaffet siden. Jeg har vært til grundig undersøkelse hos gyn og alt er som det skal, har også positivt utslag på eltester. Nå sitter jeg her nok en gang å venter på tanta. Syklusen varierer mellom 30-32 dager og jeg er idag på dag 33. Venter spennt og håper så inderlig at en liten spire har funnet et fint sted i magen! Jeg tror det kan være lurt å ha små pauser hvis man føler seg langt nede, unne seg en fest, litt snop, en uke der man ikke tenker på prøving.. Det har dessverre ikke hatt noen effekt på spiren, men det ha hatt mye å si med små pauser for med selv psykisk og for forholdet vårt. Nå har jeg bestillt masse el tester og gravtester kjøpt wid yam og ny folat så nå er vi superkar til en ny pp hvis tanta kommer! Ønsker deg og dere andre masse lykke til, vet at vi blir å få til!!
zadine Skrevet 13. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2009 takk for fine svar Krysser fingre for at det klaffer for dere andre også snart. og Bambi, kanskje det har klaffet for deg allerede. Vi mistet også i MA i mai, og har vært rimelig langt nede etter det... Og håper så inderlig hver eneste gang....det er så mange ting som berøres av det at det ikke klaffer. Jeg er i en jobbsituasjon jeg ikke trives i lenger, men av "gode" grunner ønsker vi ikke å finne ny jobb til meg før etter neste permisjon. Vi hadde alt på "line" i vår, for da var vi gravide, og jeg skulle kunne finne meg ny jobb etter permisjonen. Men nå må jeg liksom bli her jeg er. Og vente og håpe på at spiren sitter snart. Ellers så må vi legge bort prøvinga, og være tilfreds med at vi har to friske flotte barn. Det er mange som ikke har det en gang. Så får jeg heller finne meg ny jobb med en gang. Men vi får forsøke å se det an til 14 des. da skal vi til gynekolog for å se at alt som det skal
*Bambi + spire* Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Det skal ikke være lett altså, det er tungt å miste, man går fra en spesiell lykkerus til en sorg..plutselig var det bare slutt...også jobber man så hardt hver mnd for å få det man ønsker seg mest også kommer den uønskede tanta på besøk igjen..skjønner ikke at hun tør, hun er jo IKKE velkommen:p Skjønner at du er sliten og lei, det er kun dere to som kan finne ut hva som er rett for dere. Vanskelig med jobbsituasjon..ikke bra å ha en jobb man ikke trives i, håper det ordner seg for dere. Synes ikke du skal legge bejbiplanene på hylla ennå, er sikker på at dere får det til!! Ønsker dere masse lykke til!! Klem:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Signerer her jeg også =( Tantekreket kom i dag - skikkelig deppa og har druknet meg i potetgull, sjokolade og smågodt, brus og taco til middag!!! Jeg er i en noenlunde samme situasjon som deg - har bare ett engasjement på jobben (ikke drømmejobben akkurat) og var så glad for å være gravid tidligere i år - alt var liksom planlagt - men så gikk det ikke sånn allikevel. Er jo så heldig å ha en datter på snart 4 år fra før - det er jo som du sier ikke alle som har en eller to eller flere fra før, men allikevel, har man lyst på fler så har man lyst på fler =) Ønsker deg lykke, lykke til videre =) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå