beggeto Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Vet at det er vanlig å miste hår når man ammer og trodde ikke det var vanlig i graviditet. Er det det? Føler at håret mitt har blitt veldig tynt. Dette kombinert med at det begynner å bli kaldt og at håret mitt blir stritt og statisk føler jeg meg skikkelig ustelt. Egentlig syns jeg det begynte å bli tynt før jeg ble gravid. Er nesten litt nervøs, hva kan det være da? Og har noen tips for tynt statisk stygt hår?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Hvis du synes du mister mye hår, så gå til legen og få sjekket stoffskiftet og B12/folat-nivå. ikke så vanlig å miste hår under graviditet og dersom su skulle ha en mangelsykdom er det lurt å få fanget opp det så tidlig som mulig. Lykke til!
Bilingüe Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Jeg også syns jeg begynte å miste mer hår akkurat rett før jeg ble gravid. Tror jeg har hørt at man både kan miste mer og mindre hår når man er gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå