Gå til innhold

Bollemus! Positivt eller negativt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riktig at bilde viser cameltoe, men det er også en bollemus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig så mange her inne som ikke skjønner forskjellen på en bollemus og en cameltoe? For en gjeng med idioter.

Skrevet

Det der er akkurat hva jeg ville kalt en bollemus, streken går ikke langt nok til å være en cameltoe!

Skrevet

Flaggermusfitte, biffgardiner, that's me.

ALDRI møtt en mann som har klaget på det, rå kåtskap er vel heller en betegnelse på reaksjonen.

Tror nok en mann som får pult, er rimelig happy uansett:)

Hilsen ung, stolt og normal

Skrevet

herregud, du som linket til en feit dame. Bollemus har ingenting med feit mus å gjøre... Du er helt idiot.

Skrevet

Er dere virkelig så idiot at dere ikke ser at et bilde kan vise både cameltoe OG bollemus?!?!?! Trenger da ikke være enten eller.

Cameltoe= viser sprekken gjennom buksen/trusen/osv

Bollemus: Klump/kul før kjønnsleppene. Ikke flatt som hos de som ikke har bollemus.

Skrevet

21:17. Nå mistet jeg matlysten. Fy faen, dette var det styggeste, ever. Her snakker vi biffgardiner. De INDRE fitteleppene skal ikke henge flere cm ned. Brekk. Og jo, runde jenter har bollemus. Cameltoe og bollemus er to vidt forskjellige ting.

Skrevet

Herregud, det der er en MANN 21.26.

Skrevet

Oi shit, det var ei real bollemus je.....

Skrevet

Det der kaller jeg en overdimensjonal bollemus!

Det er ikke bare overvetige som har bollemus da. Man kan ikke slanke bort en bolle mus hvis du tror det.

Selv har jeg vært turner, men har da både bollemus og cameltoe (de henger vel som oftest sammen).

Skrevet

En mann?! Hallo, det er det vel ikke!

Hun heter Nicki Minaj, og er artist.

Flere bilder:

Skrevet

Bollemus er betegnelsen på et høyt venusberg hos en kvinne....

det har ingen ting med fett og gjøre, men det kan klart se ut som om en har bollemus om en er blubben ja...

Skrevet

Elinlita: KORREKT!!

Der ser dere en bollemus.Høyt venusberg. Har ingenting med fett eller kjønnslepper å gjøre. Det er hvordan selve beinet er formet...

Skrevet

Jepp!

Dette er en bollemus. Et høyt venusberg, og har ingen ting med fett og gjøre. min mann og jeg nikker enig her...

Skrevet

min kjære tenner på det ihvertfall:D

Skrevet

20:36 Ja! Dette var en skikkelig bollemus :) hehe

-mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...