Gå til innhold

Bollemus! Positivt eller negativt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker menn bollemus? Eller ikke?

Har du bollemus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de liker det så sant de ikke har glutenallergi hi hi..

Skrevet

Bollemus er når de ytre kjønnsleppene dine er veldig tykke og den blir da "bollete".

Gutter jeg kjenner elsker bollemus.

Skrevet

Er det ikke litt lubben rett over leppene da. En bolle i trusa.

Skrevet

Har aldri hørt en eneste mann som synes bollemus er stygt. Jeg personlig synes det er vakkert, imotsetning til en knokkelfitte, der bein stikker ut, ikke mye delikat. Urk. Det som er pent med bollemus er at da slipper de indre leppene å flagre som biffgardiner, for det ser pokker i meg ikke mye fresht ut. Ordentlig slafse høne.

Skrevet

Trodde bollemus var mye fett på venusberget, en liten bolle....

Skrevet

bollemus er finere, for det styggeste som er, er jo med sånne ekstra vinger som dingler utenfor. Det er fy faen så stygt i hvert fall.

Skrevet

Det heter flaggermusfitte, utpult fitte, biffgardiner, slafsehøne. Ser jo faen ikke bra ut. Ser ut som et krater som er sprengt. Mye penere når man åpner en mus, og du SER hva som er indre lepper, klitoris osv, ikke bare et virrvarr.

Skrevet

Jamen herregud da jenter, vi er da alle skapt forskjellig? Vits i å diskutere hva som er penere enn det andre? Er det rart småjenter har komplekser med seg selv?!

Skrevet

Det er ikke normalt å ha biffgardiner. Halve musa henger ut.

Skrevet

Fordi holdningene dine til utseende høres helt for jævlig ut.

Skrevet

Ja, tenk så ille da, at biffgardiner, slingrefitte ikke ser bra ut. Gosh assa.

Skrevet

Bollemus har INGENTING med kjønnslepper å gjøre. Bollemus kalles det når man har en kul over kjønnsleppene(der håret vokser)

Om det er positivt eller negativt er en smaksak. Jeg er glad jeg ikke har bollemus for å si det sånn. Men vet om man gutter som syns det er digg.

Skrevet

Det eneste som faktisk betyr noe for gutta er om musa er våt eller ikke !!!!

Skrevet

Er det noen menn her..... Positivt eller negativt med bollemus? Kan en mus være ekkel? Er det noe som er stygt?

Skrevet

jeg har bollemus, og jeg er flau over det!!

Skrevet

Det der er ikke en bollemus, det er jo en Cameltoe....

Skrevet

Bollemus er det beste, og det synnes alle kompisene mine og! :)

-mann

Skrevet

Damer, hvordan vet dere at det finnes så mye forskjellig?

Jeg visste faktisk ikke dette før samboeren og gutta satt å snakket om dette sist sommer jeg. (Og ja, jeg rødmet og følte meg dum)

Det som kom frem var det at gutta likte det litt foskjellig.

Noen av dem hadde løsere/mer forhud likte best "flaggermus" (innvendige kjønnslepper henger synlig), da dette ikke skaper samme friksjon, som igjen kan gjøre penis og forhud meget sår.

De mente også at de med "flaggermus" lettere ble våte, over større områder og at dette også hjalp til når det kom til å ikke bli sår.

Gutta med trangere eller ingen forhud ville ha damer med bollemus, da de lettere drar med seg flaggermusvingene inn og at dette dermed lett kan bli sårt for både de og jenta.

Av utsende beskrev de dette slik:

Bollemus: En jente kan stå naken og spre bena litt uten at man egentlig ser noe. Alt er skjult av hud. Når man liggende sprer bena på ei jente som har bollemus ser det veldig pent ut og det er ofte rødt/rosa. Alle var enig om at dette var pent.

Flaggermus: Når jenta står naken og sprer bena litt så ser man at de indrekjønnsleppene henger litt nedenfor de yttre. Det er lett for at denne typen gjerne er mørkere i fargen og skrukkete. Klitten er gjerne også synlig når jenta står oppreist.

Blomst/rose: Det ser ut som alt ligger "utenpå", men ingenting henger lengre ned. En slik er gjerne veldig rosa og pen.

Skrevet

Men hva er bollemus? Til du som er mann..... Er det noe som ikke er fint når det kommer til muser...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...