Gå til innhold

Når går "uggenheten" over?

snøfilla - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff - denne kvalmen er berre pyton! Eg håpar som deg at det skal gje seg veldig snart - er 9+2 i dag... Ikkje for å skremme deg, men då eg var gravid med tvillingane for 2 år sidan var eg kvalm og spydde heilt til den dagen dei vart fødde...;( Men det er jo så individuelt - dei aller fleste opplever vel i alle fall at det verste gir seg innan veke 12-13, det er i alle fall det eg håpar på denne gongen... Og eg tenkjer at dersom du ikkje er superkvalm no, så gir det seg heilt sikkert snart. Ein seier vel at dersom ein er typen som vert kvalm og ventar fleire kan det gjerne verte verre enn ved berre å vente ein, så du kan no vere takksam for at det ikkje er verre enn "uggenheit" når du ventar 3;) Kryssar fingrane for at det gir seg snart!

Klem

sorry, det er ikke sikkert det blir bedre. Jeg kaster iallefall ikke opp lenger hver dag, bare av og til. er visst vanlig at det varer lenger med flerlinger dessverre, men sist var jeg kvalm hele tiden også bortsett fra de to siste mnd.

Hos meg har 'uggenheten' tiltatt med ukene, og det har vært værst den siste uka her (er 8+4 i dag). Men akkurat i dag er det som det har lettet litt? Men har bare vært oppe en halvtime, så kanskje litt tidlig å si :-) Setter min lit til at jeg bare har ca to uker igjen med dette. Får helt frysninger av å høre om dere som har fått tvillinger før og har gått kvalme gjennom hele svangerskapet! Det høres ut som et mareritt!

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Uff, jeg er konstant kvalm, men har ikke kastet opp ennå. Nå har jeg gått slik en uke og er 6+4. Sist begynte det senere, men da kastet jeg opp også. Er spent nå på å se om jeg berger for oppkast og hvor lenge det vil vare.

Sist var det som å skru av en bryter omtrent akkurat når jeg var 12 uker på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...