Hurra:) Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hei. Hadde egentlig bestemt meg for emmaljunga cangaroo trehjuling, men den har ikke vendbar sittedel. Lurer på om det blir kjipt når ungen bare er 6 mnd og må sitte vendt bort? Noen med erfaringer?
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Ja, jeg synes det var VELDIG trist!!! Hentet og leverte han mye i barnehagen med vognen, og det var trist å ikke kunne "se" han på disse turene. For meg er det nå- andre gang- et MUST. Jge kjøper INGEN vogn som ikke har vendbar sittedel.
Gjest Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Jeg hadde ikke vendbar sittedel med førstemann og syntes ikke det var noe problem. Hadde vært koselig til tider, men man kan sjeldent få absolutt alt man vil med vognen. Har beholdt vognen og skal dermed ha nestemann også vendt fra meg. Men denne gangen har jeg også kjøpt meg en teutonia mistral som jeg tenker å bruke på de lange trilleturene. Da er det koselig å kunne se på dem litt og ikke minst er det deilig å kunne bytte trille-vei hvis solen skinner rett på dem
Anonym bruker Skrevet 16. november 2009 #4 Skrevet 16. november 2009 Jeg solgte en kombi jeg hadde og kjøpte trendvogna TFK. Turgleden er helt borte, og jeg kommer aldri å kjøpe en slik vogn igjen. Helt uaktuelt å gå tur uten å kunne snakke sammen :-(
AO3 Skrevet 17. november 2009 #5 Skrevet 17. november 2009 Jeg syntes ikke det var noe problem ikke å ha vendbar sittedel.
mummydummy Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Jeg vil heller ha ungen vendt mot meg, synes det er litt godt at han kan se meg, hvis han har behov for det, og tror ikke de er så opptatt av å absolutt kunne se framover når de er så små. Så da får man heller ofre det å se kul ut :-)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Vi har hatt TFK med sittedelen vent bort fra oss. Passet perfekt for junior da han er SUPER nysgjerrig. Vi fikk god kontakt gjennom titte-luka i taket på TFKén så det var ikke noe problem med kommunikasjonen nei! Synes det var trist første ukene, men kom på at det var ikke junior som hadde problem med å sitte vent fra meg, det var JEG som hadde problemet. Og det lærte jeg meg fort at jeg måtte slutte å plage meg selv med, siden junior var SÅ fornøyd. Han så jo hele verden!!!!!
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Jeg har kjøpt Brio sing duo, den har vendbar sittedel... Det var en av de viktigeste kriteriene når jeg skulle kjøpe vogn... Har ikke sansen for vogn der man ikke kan velge hvilken vei en vil ha sittedelen...
*Rutletutt* Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Jeg hadde personlig ikke valgt en vogn uten vendbar sittedel, for både jeg og mine unger har likt å sitte mot meg - mens noen ganger er det mer spennende å se fremover, så det er greit å ha valgmuligheten. Selv nå, som jenta vår nærmer seg 2,5 år, liker hun best å sitte vent mot meg.
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 Gutten min og jeg hadde det en stund. Vi hadde phil and teds vogn. Han var nysgjerrig og ville se verden så tror ikke han tok noen skade av det men jeg derimot fikk hele tur opplevelsen ødelagt. Jeg hadde f. eks ingen kontroll på om kinna var veldig kalde, om lua var ned i øya og fikk ikke snakket med han. Det var så trist at vi valgte å kjøpe ny vogn. Jeg velger ikke kun fremovervendt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå