Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hei hei! Håper alt står bra til med deg :-) Hvor langt er du på vei nå? Jeg er allerede snart 23 uker på vei.. Det raser unna med en 15 mnd. frk. bestemt i huset, hehe. Du hjalp meg med et hudpleiespm. tidligere i høst, og nå har jeg et lite spm. til: Hva er forskjellen på MD Forte og MD Formulations. Er det styrken? Ha en kjempefin fredagskveld :-)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 hei alt vell 9+3 i dag:) magen vokser og ting ser bra ut:) forskjellen er at md forte er produkter som brukes hos hudlege og er mye sterkere en md formulations som brukes og selges hos hudpleiere håper dette var svar på det du lurte på
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Tusen takk for svar :-) Det var akkurat det jeg lurte på! Flott å høre at alt er bra med deg. Håper du har sluppet unna kvalmen... Bruker i dag Excel, men desverre så er det mineralolje i fuktighetsproduktene, så da tetter jeg jo til porene igjen. Dumt! Tenkte å prøve MD Forte, så da får jeg ta opp det neste gang jeg er til syrepensling :-) Fortsatt god helg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå