Mammatilsnart2:) Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Vært i tvil men deilig å få det gjort. Da er lille trygg når han kommer ut til denne verden
Lola2016 Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Hvor lenge til termin? tok også vaksinen for 1 uke siden:)
Mammatilsnart2:) Skrevet 14. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2009 Termin 24, feb:) Du? Fikk du noen bivirkninger ?
Lola2016 Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Jeg har termin 23 desember:) 5 uker til... Jeg fikk litt bivirkninger. Dagen etter fikk jeg 37,9 i feber og muskelsmerter i kroppen på natta. Øm i armen i 2 dager. Varte i 2 dager, så ble jeg helt fin. Den 5 dagen ble jeg akutt dårlig med oppkast og diare og trodde det kunne være vaksinen, men fant ut at det var omgangsyke (flere på jobben som begynner å få det samme) Er glad jeg tok vaskinen i og med at spebarn er i risikogruppen, vil helst slippe å ha noen på besøk den første tiden som kan smitte babyen... Hadde ikke tilgitt meg selv om h*n hadde blitt syk, noe som kunne vært unngått med vaksine:) Fikk høre at gravide kvinner i u-land blir vaksinert med squalen og kvikksølv i stivkrampe-vaksine. Den har også bivirkninger med øm arm... Så hvis noen er redde for bivirkninger pga disse stoffene ville nok leger uten grenser i verden over stilt seg kritisk til å vaksinere millioner av afrikanske kvinner! Har du merket noe til vaskinen?
Mammatilsnart2:) Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2009 Enig med du Ikke merket noen ting utenom øm arm, våknet i natt fordi jeg lå på den så håper det går fort over Heldig du er som har 5 uker igjen. Du må ha masse lykke til
Lola2016 Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Takk takk:) Gruer meg en del til fødsel... c",) Men jeg overlever vel dette også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå