Gå til innhold

ok.... hvor stor er den største penisen dere har vært borti?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på om min kjære har så enorm som jeg trur.....

lengde 20.... rundt 17....

synes den er diiiiger...

Fortsetter under...

Skrevet

Han har jo utvilsomt over snittet, men om jeg vil karakterisere den som enorm, vet jeg ikke. Ex'en min hadde ca samme størrelse. En annen ex hadde noen cm mindre, både i lengde og omkrets, uten at jeg egentlig kan si jeg tenkte noe dårligere om den.

Den største jeg har vært borti var en fyr jeg hadde som elsker noen uker. Jeg kuttet ham ut nettopp fordi den var altfor stor. Gjorde vondt nesten uansett hvor forsiktig han var, så gadd rett og slett ikke fortsette. Han var i overkant av 25 cm lang og mellom 15 og 20 cm i omkrets (vanskelig å si mer nøyaktig, vet bare utfra hvor stor hånden min var når jeg holdt rundt den. Altså "ringen" jeg formet med tommel/resten av fingrene)

Jeg er tydeligvis litt kort/liten nedi der, for jeg har et fantastisk sexliv først når mannen er under 15 cm lang. Omkretsen må ikke over 15 cm, da presser det sånn på at det føles ubehagelig. Uansett hvor kåt jeg er!

Skrevet

hi her....

ja er ikke lengden som er så enorm.... mere omkretsen... aldri vært borti noe lignende....

Skrevet

Hvor måler dere omkretsen da? Typen min har tykkere penis helt inne ved roten enn lenger ute.

Skrevet

En test utført av kvalifsert personell, der man målte et variert og representativt utvalg av norske menns peniser, viser at de fleste, (rundt 75%) peniser er mellom 12 og 15 cm lange, og 10-13 cm i omkrets.

Altså er dette den såkalte "normalen".

Din kjære har med andre ord både lang og tykk penis, ja. Noe du allerede visste.

Skrevet

Den lengste jeg har hatt er ca 22cm. Omkrets har jeg ikke peiling på. Var for lang for meg.. gjorde vondt.

Samboeren min sin er 17 cm og ca 12-13 i omkrets tipper jeg. Helt perfekt :-)

Annonse

Skrevet

Jeg får ikke lov til å måle den, jeg... Hva sier dere for å få lov til det da?? :P

Skrevet

aner ikke,men den største penisen var hvertfall så tykk at vi måtte gi opp...fikk den ikke inn rett og slett:( flaut for meg hvertfal,har ikke snakka mer med han i ettertid haha

Skrevet

Den var vel over 25cm, tror han hadde målt den til 25,5 cm nøyaktig, rundt husker jeg ikke måla, men den var grov mildt sagt. Det var ikke lett å ha samleie, måtte hele tiden være forsiktig, kunne aldri ta skikkelig av. Han fikk den aldri helt inn heller stakkars, jeg var ikke dyp nok...

Var i lag i halvannet års tid, nå har jeg en som har mer normalt, godt utstyrt,men helt normalt, ca 18cm og passelig tykk, perfekt bygget til meg.

Skrevet

23 lang og 18 rundt, vondt for å si det mildt!!

Skrevet

26cm meget tykk.Han var utenlandsk ,men han var verdens snilleste ,men hva hjalp det når kuken nesten skada meg hver gang.Gjorde slutt jeg.Sa aldri hvorfor bare at var stor kultur forskjell,stakkaren skjønte ingenting han ,han var jo oppvokst i norge og var nesten norsk

Han er glad i meg ennå det har ahn sagt 10 etterpå.Nå har jeg en gutt med 17 sånn ca mye bedre...

Skrevet

Hehe, min samboer har kanskje 17-18 cm vil jeg tro. Helt passelig :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...