Gå til innhold

Da rykker nok jeg tilbake til start igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Regner jeg sterkt med. Har vært på tidlig ul idag og der kunne de ikke så veldig masse. En tom fostersekk som tilsa uke 3-4. Skal være 8+0 idag. Så har nok hatt en MA/BO. Troidde virkelig vi skulle ha tur med oss denne gangen. Mista en gutt i uke 19 i vinter og nå i uke 8. Skal ta nye hcg prøver og ny ul neste torsdag, men regner med det hele er over.

Lykke til videre til dere andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Offda...det var leit å høre, Carina81 :( Masse lykke til videre - håper å se deg her igjen snart!!!

Trøsteklem :)

Skrevet

Nei og nei så trist. Håper du snart lykkes;)Krysser fingre for deg, Masse lykke til.

Skrevet

Håper også på å komme tilbake snart. Vi skal ikke ha noe pause og blir å kjøre på så fort tanta er tilbake igjen.

MA er missed abortion, fosteret er dødt, men kroppen støter det ikke fra seg.

BO husker jeg ikke helt hva den var forkorta fra, men det er når det kun dannes fostersekk og ikke noe foster inni sekken.

Oppdages som regel ved hjelp av ultralyd begge delene.

Skrevet

ok, er dette vanlig? har født 2 barn før å fant ut jeg var gravid igjen, aldri hatt verken sa lr ma før. va er sjangsene for å få d da?

Skrevet

Uff, dette var trist lesning, Carina...

Håper dere tar godt vare på hverandre nå...

Masse trösteklemmer fra

Skrevet

Kjære Carina - har svart deg på tråden inne på Bli gravid og sendt deg en pm - dette var fryktelig trist, nå ble jeg veldig lei meg på dine vegne =(

Trøsteklem fra

Skrevet

Så trist å høre:(

Rart det skal være så forbannet vanskelig da!! Ønsker deg all lykke til videre og at en ny spire kommer på plass fort!

Klem

Skrevet

Så synd Carina. Håper å se deg her inne snart igjen:-) Klem

Skrevet

Håper på å være her tilbake om ikke så lenge. Skal prøve akupunktur nok en gang. Jeg gir meg ikke. Vi blir å hoppe rett i prøvinga igjen så fort el er tilbake.

Selv om legen mente jeg var kortere på vei tror ikke jeg det. Regner med at hcg nivået ikke stiger på mandag så da blir det sikkert utskraping da.

Skulle bare ønske je hadde en kropp som sa ifra når fosteret var dødt og jeg kunne støte det fra meg. Men det gjør jeg tydeligvis ikke.

Lykke til videre dere ander :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...