Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan Crinone forårsake vondt i korsryggen, eller kan det være et tidlig graviditetstegn? Er det uansett for tidlig til at det kan ha festet seg?

Hehe, vet at både jeg og andre blir oppgitt over alle sånne spørsmål folk har, men nå spør jeg altså selv =) Tenker lite på dette ellers og kjenner ikke etter med vilje, men nå begynte jeg likevel å fundere litt her ;)

Hvordan går det ellers med dere andre rugerne?

Fortsetter under...

Må smile litt jeg og...tror dette er det mest vanlige spørsmålet som blir stilt..og når man ruger...så stiller man det selv...

Min erfaring: umulig å vite..har kjent alt mulig og umulig...ingen logikk...kun test kan avsløre hemmeligheten...

Vet bare at uansett så vil de rugedagene jeg har hatt

(ca. 10 x 14 = 140?) være de mest grusomme, spennende og spesielle i mitt liv...

Medisinene lager myyyyye bøll..tenker bare på alle de som er gravid uten å vite på naturmetoden...

Lykke til!!!

Tror egget fester seg rundt dag 4-7, men er ikke helt sikker.

Virker som om folk har veldig forskjellig opplevelser rundt symptomer så tidlig og grad/styrke på de. Jeg ble gravid på første forsøk med icsi og er nå 9+2. Jeg hadde veldig mensmurringer i rugeperioden i alle fall og også i en god stund etter positiv test. Jeg testet svaaaaaaaaaakt positivt på rd 9, men jeg vet jo at man absolutt ikke anbefaler tidlig testing. Så det beste er nok å vente til testdag og tenke positive tanker i mellomtiden - lettere sagt enn gjort!

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...