M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Jeg har IKM nå på torsdag. håper inderlig ikke den j.... tanta kommer
Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Samme her! Tok en test i dag, men den var ikke uventet negativ. Krysser fingrene for oss!
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2009 Jeg krysser alt jeg har for oss, popkønn! Har du noen symptomer eller? =)
Gjest Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Kjenner meg litt "tung" i magen, og har litt vondt i området sånn fra og til. Men det kan jo like gjerne være ønsketenking. Har du?
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2009 Jeg har litt småstikking nederst i magen og ømme pupper. men dette kan like gjerne være PMS men syntes de ømme puppene kom veldig tidlig den gangen her. bruker å få ømme pupper nøyaktig en uke før mensen. denne gangen fikk jeg det to uker før.. og så er jeg småsvimmel. men i og med at jeg ønsker en liten sommerbaby så sterkt kan dette være innbilning.. men håperhåperhåper
Gjest Skrevet 13. november 2009 #6 Skrevet 13. november 2009 Jeg har ikke ømme pupper, men holdt på å svime av i går. Men prøver å være nøktern! Det uvanlige for meg er å få mensensmerter (begynte forigår) en uke før mens. De pleier å komme på dagen eller dagen før.. Jeg blir helt ko-ko av å vente jeg!
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2009 det blir jeg også!!! men vi får trøste oss med at det er bare 6 dager til IKM =) tenk om vi begge er gravide da! sååå gøy!!!!
Gjest Skrevet 13. november 2009 #8 Skrevet 13. november 2009 Får håpe de dagene går fort! Det hadde vært kjempestas!! Har dere prøvet lenge?
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2009 har prøvd siden august. blei gravid i første pp, men mistet kjempetidlig. var nok en kjemisk graviditet. så nå prøver vi igjen. har veldig god tro på at det skal klaffe nå. dere da? har dere prøvd lenge?
Gjest Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 Uff, så leit å høre at dere mistet en Vi har prøvd siden juli, så jeg synes det begynner å bli på tide! Har ingen fra før, så det er første gang. Er jo alltid optimist, og like skuffa hver gang den forgremmade tanta kommer.
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. november 2009 Har ingen fra før jeg heller. har liksom ikke vært klar før nå. men nå er jeg skikkelig klar og da vil man liksom at det skal klaffe MED EN GANG, men akk. hehe. Hold med oppdatert på åssen det går med deg og så må du si fra når du har testa. jeg krysser fingrer og tær for deg!!!!
Gjest Skrevet 13. november 2009 #12 Skrevet 13. november 2009 Jeg og, tenkte frem til i sommer at barn kunne vente, men plutselig så fikk jeg veldig veldig lyst på barn! Har akkurat bestilt noen graviditetstester og eggløsningstester på nettet (strimler), så jeg håper de kommer til uka. Torsdag er dagen! Krysser fingre og tær for deg også, håpehåpe! Vi hørs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå