Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis spiren sitter denne gangen tror jeg terminen blir i august, så jeg skulle bare kikke innom om det allerede var liv i den terminklubben.. Og jammen finner jeg ikke søte, små innlegg om folk som planlegger å få baby i august, som håper det går på første forsøk og som ikke håper det tar mer enn et halvt år å prøve... Sikkert helt idiotisk, men jeg blir så irritert på folk som tar det som en selvfølge at alt skal dette ned i fanget med en gang de ønsker det... =P Eller folk som bare prøver de månedene de kan ende opp med en sommerbaby o.l.!! Da føler jeg ikke at de ønsker det sterkt nok altså!! =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140975299-jeg-blir-irritert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange som ikke akkurat har rette tankegangen når det kommer til det å få barn, ja. Og jeg tror at vi som er i den situasjonen vi er sikkert ser dette ekstra godt og synes det går over alle støvleskaft når folk tenker for snevert, egoistisk og rett og slett dumt! Virker lite voksent å innbille seg at man bare kan planlegge få barn i august, for eksempel. De finner vel ut etter hvert at det kanskje er en rimelig barnslig og urealistisk tankegang.

Virker som om alle som ikke sliter med å få barn ser det som helt naturlig at man bare kan bestille de. Jeg har tom. en venninne som slet over et år før førstemann kom, men nå er hun like arrogant som alle andre om hvor lett det er å få barn osv. Skulle tro hun hadde lært etter det året - vet det slet skikkelig på henne da og vet hun syntes det var veldig sårt. Men neida, ikke se lenger enn sin egen nese... (Grrr!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...