Gå til innhold

kattepusen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så kult du har testet positivt du også - får du også juli-termin ?

Da kan vi følges ad inn på samme terminklubb dersom dette går bra for oss da.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med det er meg du sikter til !!!!! hehe. Ja tror det blir rundt 24 juli o.l. Ser jo ut som det vil gå bra med deg da vennen!!! Har blitt litt kvalm siste døgnet, men er fortsatt redd for at den prikken har vært festa for så å gå tilbake igjen, men samtidig ville jeg vel kanskje ikke fått pos test i går da? Blir ikke helt klok asså hehe. men håper inderlig vi kan følge hverandre til termin. Stooor klem

Skrevet

Ja, det er en skrekkelig spennende tid fremover nå altså...man vet nesten ikke hvor godt man har det når man går og venter på positiv test ;-) - for når man endelig har fått den positive testen er det som å bli kastet ut i et følelsesmessig limboland hvor man er spent og glad og engstelig om hverandre 24 timer i døgnet.

Jeg ligger våken om nettene og tenker og planlegger og grubler og jeg sjekker fortsatt trusa og papiret hver gang jeg er på do...

Jezzzzus....

Ikke har jeg noe kvalme heller - og jeg synes ikke det murrer som det skal i underlivet heller ...

Enda 7 dager igjen til UL - håper dagene går fort !!

Skal du ta de digitale med ukeindikator for å sjekke hcg-stigning fremover ?

God helg og stor klem tilbake !

Skrevet

Huff ja, kjenner igjen den følelsen der ja!!! Men jeg er sikker på at det går bra med deg. Jeg tenkte å ta en digital til mandag, ellers har jeg kjøpt cb+ i mellomtiden. Krysser fingre for at d går bra hos gyn med deg. Jeg er litt småkvalm og tisser litt oftere, ellers er d ikke mye til symptomer her heller. Kos deg og nyt sv.skapet. Dette går bra skal du se. Stoor helgeklem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...