Gå til innhold

Har tatt vaksina i dag...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tok den i begynnelsen av november, 12 +3dg. Bare et par dager hvor jeg var litt øm i armen. Har ikke hørt hjertelyd etc, men mener selv at jeg imellom har kjent boblene som jeg trur er bevegelser. Barn nr. 3 så vi kjenner litt tidligere :) Uansett kvalmen er ikke borte samt har litt ømme bryster, så da er nok alt som det skal være :)

hoppet i det jeg også, på legekontoret i går kveld....formen ikke på topp i dag. Bortsett fre øm arm er jeg uggen, noe feber med verkende ledd...ikke bra men går vel over. Håper det er reaksjonen da og ikke dobbel kjøring med svineri og infl. i det vaksinen er tatt...

jeg tok den i går, 13+1...har vært sååå uvel i dag...vondt i armen, slapp og trøtt, diare, hodepine, frysninger...så tar det heeeelt med ro...men litt bedre nå mot kvelden merker jeg!! men dette er visst vanlige bivirkninger, så håper alt står bra til med den lille!!

Annonse

Jeg tok vaksinen i går 17+3 på vei ... jeg har vært i tvil men bestemte meg at jeg skulle ta den etter uke 16 da en veninne av meg sa at det skulle man gjøre. Har vondt i armen, men i øvrig ikke noe særlig. Trøtt er jeg jo enda, så der blir det ikke mye forskjell ;)

Virker i hvert fall ikke få feber så det er jo supert. Håper nå bare at jeg ikke vil angre på dette i fremtiden!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...