Gå til innhold

DIV GRAVIDITETS PLAGER, HVA SLITER DERE MED ?

Lille meg -<3

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen.....

Det er ett mirakel og bære på ett levende vesen, men det gir meg som mamme er rekke smerter og plager også...

Her er mine,: bekkenløsning foran og bak, med stråling nedover begge ben, krykker tatt i bruk..Klarer nesten ikke å bevege meg... Halsbrann så det holder, fortsatt kvalm, sliter med å spise mat, det meste byr meg imot ,åreknuter (det her jeg alldri opplevd før) , Vondt for å puste, det presses på lungene,tisser så mye at en medalje hadde vært fortjent, (også om natta. )Sover ikke noe særlig om natta, ingen sovestilling er god.

Jeg er 24 uker på vei med siste mann .

Men jeg gleder meg enormt til å møte tulla som sparker så aktivt i magen min...

Enn dere jenter ???

Klem

Fortsetter under...

som om jeg skulle skrevet det selv...hatt bekkenløsning siden uke 4 av svangerskapet- går på krykker - kan ikke lage middag uten at jeg da etterpå ikke klarer å gå oppreist...og vi bor i 4 egt uten heis så det blir ikke mye lufteturer på meg for å si det sånn...kommer meg jo ikke opp trappa igjen...

tygger link tabletter for den grusomme halsbrannen... mye hodepine og kvalme, vanskelig for å puste - hvertfall i senga... har såå mye vann i kroppen - våkner av smerter i hendene hver natt... er oppe hver 2. time å tisser/spiser og for hver gang jeg skal snu meg...svangerskapskløe...

jeg har heldigvis under 3 uker til termin da - og tross plagene er dette det største mirakelet som har hendt oss - og jeg er evig takknemmelig for han lille i magen :o)

Heisan......

Stakkars deg som da bor i blokk, vet hvordan det er, da blir man enda mer isolert.

Jeg bodde i blokk da jeg gjennomgikk en ryggoprasj, som førte til at jeg måtte ligge eller stå i ett halvt år, og fikk ikke lov til å gå i trapper.

Da bodde vi i 3 etg, blokk, u/heis,,,,så skjønner deg veldig veldig godt...

Jeg går også på krykker, sitter å lage mat, det er det beste :-(

Svangerskapskløe har jeg ikke enda, men opplevde det med nr 2, det er ikke noe godt..

Glad på dine vegne at du har under 3 uker til termin, du er sikkert kjempe lei og sliten nå, men hold ut, mirakelt er ikke langt unna :-)

Masse lykke til.....................

Annonse

Jeg er 11 + 4 i dag og er fortsatt kvalm:-(

Har hatt et par uker som har vært bra og trodde kvalmen var over.

Men neida, denne uka har den dukket opp for fullt igjen.

Skikkelig kjipt. Også er jeg fullstendig giddesløs. Finnes ikke energi

eller tiltakslyst. Mest lyst å bare ligge på sofaen. Må spise jevnt og trutt

for å holde kvalmen i sjakk. Har ikke lagt på meg noe enda, men lurer på hvordan det skal gå:-) Men men det får jeg ta siden...

Skal på 12 ukers UL neste uke. Blir vanvittig spennende!

Lykke til alle gravide med et foster, to eller 3:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...