gilgi Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Når blir jeg gravid igjen og evnt. kjønn og antall. Takk på forhånd. Jeg 311071, mann 150772, sønn 3 år.
K@ri @nita Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Jeg får inn to gutter til på deg. Så det blir nok flere barn på deg! Om disse kommer samtidig tør jeg ikke garantere 100%, men det er akkurat som om disse to følges ad i tykt og tynt. Ellers skal du bare fortsette fremover i livet ditt. Jeg føler du har hatt litt problemer, dette letter, og livet ditt blir snudd i en annen vinkel.
gilgi Skrevet 15. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2009 Kjære K@ri @nita! Tusen takk for at du tok deg tid til å spå meg. Du har helt rett at jeg har vært veldig deppa. Mistet prinsessen vår som kom 6 uker før termin i oktober. Ja tenk om jeg kunne fått tvillinger, jeg hadde vært verdens lykkligste mamma kan du tro. Klarer du se ca. når jeg vil bli gravid? Vi skal ha samtale på genetisk avd., klarer du å se om de finner noe galt med meg eller mannen evnt.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå