Gå til innhold

Hva med å avslutte debatten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha fulgt med en stund her inne, så ser jeg ingenting fruktbart komme ut av vaksinediskusjonen, dessverre.

Dette har vært en vanskelig avgjørelse for svært mange. Dem som har vaksinert seg, får sårene strødd fulle av salt av dem som, av en eller annen grunn, holder seg til informasjon som ikke støttes av fagmiljøet.

Imens dem som ikke vaksinerer seg, skal skremmes med følger av sykkdommen, død, Tamiflu og you name it.

Vi hjelper ikke hverandre her inne akkurat...

Ta ditt valg, men ikke baser deg på det du kan lese her inne. Søk seriøse kilder.

Selv har jeg vaksinert meg, og er veeeeldig rolig og trygg på det valget.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Skrevet

Hvis influensaen varer helt til februar, vil det jo dukke opp mange nye gravide i disse månedene som vil ha behov for å diskutere. (Jeg tviler på at alle slutter å prøve bare pga en leges råd.)

Dessuten ser du vel at det er aktive debatter her?

Skrevet

Jeg er så enig! Det er latterlig å lage nye tema nå om hvor farlig vaksinen eller influensaen er.

Jeg tok meg selv god til til å vurdere det beste valget for meg, og endte opp med å vaksinere meg sammen med samboeren min.

Veldig frustrert over enkelte innlegg her.

Vi som er vaksinert trenger som sant IKKE masse neg info nå.

Det er faktisk slik at den ikke kan trekkes ut av kroppen igjen og for oss som har valgt vaksine nå kan den debatten MOT vaksine roe seg..

Det er mange tusen gravide som nå er vaksinert, og jeg antar at de som ikke har valgt vaksine er fortsatt usikre på om de gjør det rette, for debatten rundt de ikke vaksinerte nærmer seg

hysteri.

Jeg har valgt å høre på de 6 legene jeg har pratet med.

En av dem jobber privat og en av dem er i min familie..

Hvorfor skulle de anbefale vaksinen til meg fordi fhi har sagt det??

Seriøst, jeg stoler på familien min og han er 62 år og jobber som kirurg!!

Skrevet

Synes det er ironisk at denne tråden ytrer ønske om å avslutte debatten - med en avslutning som faktisk ikke tyder på at man ønsker å avslutte debatten.

"Don't talk the talk if you can't walk the walk".

Skrevet

Jo, det er jeg som er HI, og det står jeg ved. Dem som er redde for vaksinen her inne, det er ingen av dem som søker informasjon her fordi dem lurer på om dem skal ta den. Dem er her for å legge ut linker om hvor farlig dette er, og for å pirke litt i usikkerheten til dem som har vaksinert seg.

Og dem som har vaksinert seg, er heller ikke her for å prøve å "redde" noen. Dem er her for å normalisere det valget de har tatt, for å prøve å bevise overfor seg selv og andre at de har gjort det smarteste. Og dermed trekker de fram den skremselen som fikk dem selv til å vaksinere seg.

Dette er en debatt som ikke kan brukes til noen ting, i mine øyne. Det er ingen av "partene" her, som overhodet vurderer å forandre mening eller å se foruften i motparten.

Og JA, da er det deilig å være trygg på eget valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...