Gå til innhold

Dritt salve:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har det blitt av den gode gamle zinksalven som nesten satt som lim på barnerompene da?..Den satt godt men funket så bra da....

På de jeg har kjøpt nå virker det som om det er tilsatt olje eller noe i..Nesten umulig å smøre på da salven er så glatt at jeg nesten ikke får den til å sitte på i det hele tatt,og når jeg skal sette på bleien blir alt tørket av igjen og setter i bleieforet..Arg..Hva er vitsen med å smøre våre såre små dersom den jævla salven ikke vil sitte på å funke som den skal....;(

Noen som vet om hvor man får kjøpt skikkelig god zinksalve som ikke preller av :)

Skrevet

Skikkelig zinksalve som ikke går av er ikke bra for sår hud, huden trenger jo å puste for å bli bra igjen. Jeg hadde problemer med at datteren min var skikkelig sår flere ganger når hun var baby, og både på henne og på jobb (er sykepleier) har jeg veeeeldig god erfaring med Aselli sårsalve!! Den bruker jeg til alt mulig og den fungerer!!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Silulen sinksalve, men den sitter IKKE limt slik du ønsker.. Som anonym over sier så trenger sår hud å puste for å heles og det gjør man ikke ved å lukke huden inne ved å bruke slik sinksalve som du beskriver.. Den er helt fin å få på og vaskes lett av med litt olje...

Skrevet

Takk for tips:)..hehe mente ikke at den skulle sitte limt på men litt bedre enn den jeg har fra natusan iallefall da hehe.Hvor får jeg kjøpt disse salvene da? :)

HI

Skrevet

Er veldig fornøyd med Babyline zinksalve, såre barneromper blir som nye og salven forsvinner ikke i bleien.

Skrevet

Jeg har alltid brukt zinksavle fra natusan, og den har funket kjempe bra på sårt rompe til sønnen min.

Skrevet

Ja den som heter Aselli er den beste jeg har prøvd, jeg har prøvd mye men aselli er veldig bra:)

Skrevet

Jeg bruker Elisabeth Arden 8 hour cream, og den er bare helt fantastisk på bleieutslett. Smører på om kvelden, og dagen etter er det borte. Drøy i bruk er den også. Liker ikke zink salve, er så vanskelig å få bort syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...