Gå til innhold

Fare for overstimulering:(

Anbefalte innlegg

Var på kontroll i dag. Hadde ca 20 eggposer på den ene siden og 10-15 på den andre. Hun klarte ikke å telle alle sammen. Var ca 15 totalt som var ca 17mm. Nå risikerer jeg å ikke få satt inn noen når vi skal ha innsett neste torsdag, dersom de ikke klarer å stanse videre utvikling av de minste posene før uttak på tirsdag. Var ikke dette jeg forventet i dag for å si det sånn.

Men får vel bare håpe at de klarer å stanse det (skulle stoppe med sprøyter og fortsette med nesespray en ekstra dag) slik at alt går i ordren.

Noen som har hatt så mange poser, og likevel fått satt inn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140974397-fare-for-overstimulering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lykkelig,

Vet akkurat hvordan du har det jeg var inne på riksen og tok 5 blodprøver, var inne 4 gangen på en lørdag hvor verdien lå på 24,9, men skal ligge rundt 10. Legen sa at det er ikke nødvendig at jeg kom på søndagen og mulig det ikke blir noe innseting, grunnet overstimulering. Uff hele helgen ble ødelagt på grunn av dette. Ringte legen desperat for å spørre hvorfor (hadde ikke fått verdiene ennå før da) Tok nye blodprøver på mandagen og da var det snudd verdien var godt ned til 14, fikk beskjed om sette eggløsningssprøyte samme dag. Jeg fikk ut 15 egg :) 9 ble befruktet. Fikk satt i 2 egg :) ble gravid på første IVF forsøk men jeg opplevde en SA i uke 5+4. Skal nå snart inn til Fryse ca uke 49 avhengig av når tante rød kommerf har 6 egg på frys . Sakl se at du får ut mange finne egg du også :) tvi tivi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...