Gå til innhold

Frustrert!!!!!!!!!!!!!!!!! *SYTE-innlegg*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arrrrrggggg!!!!

Jeg har også lyst til å bli gravid.

Nesten alle her inne blir jo gravide nå om dagen (gratulerer så mye)

Hadde en svak test når jeg var 5-7 dpo, er nå 10-12 dpo og alt er bare blendahvit. Slemme, slemme tesete, sikker på at de lyver for meg. Like for jeg viser dem bilder av positive tester og forteller dem "slik skal det gjøres".

Må virkelig holde med i skinnet for å bare ta en test om dagen.

De i skuffen skriker så jeg får vondt i hodet. "Prøv meg, prøv meg"

På den andre siden, ønsker jeg virkelig å bli gravid denne pp her jeg sitter med SI og bronkitt og tuller i meg masse medisiner???

Tror jeg går i skapet og henter litt sjokolade, jeg.................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt din frustrasjon! ALLE blir jo gravide her nå om dagen! Selvfølgelig fantastisk, og jeg evner å glede meg på andres vegne, men jeg har også lyst!! Ja, ja, vi får bare smøre som med den berømmelige tålmodigheten. Har vært på apoteket og kjøpt et par bokser av den sorten;) Kos deg med sjokoladen og god helg!!

Skrevet

Jeg holder meg deg i sytingen!

Forrige pp var jeg helt sikker, men 9 dager over IKM var testene like snøhvit og om natten kom TR. Og jeg som hadde gått til akupunktur og alt og det... Vel, nå er det på'an igjen!

Jeg kliner til med litt ekstra krutt denne pp, akupunkturen fortesetter jeg med seff (kan ikke gi oss på tap), har bestilt bidronning gele og Wild Yam på nettet og håper de kommer i morgen. Jeg har også gått til innkjøp av CB monitoren og CB g-test med ukeindikator, men jeg tester ikke før tidligst IKM ;-) Jeg spiser alle viteminene mine, folat og tran så NÅ er vi klare ikke sant?

Min beste venninne og en god kollega løper rundt med nydelige tutemager og jeg og vil!!!

Deler du sjokoladen eller...? ;-) (masse lykke til videre i prøvingen)

Skrevet

Huffamei vennen min, men ble ikke testen fortere svak strek på denne gangen da? Håpet er ikke ute så lenge tr ikke er kommet. Her har jeg baare lyst på salater og gulrøtter og spyr nesten av sjokolade allerede, helt ulikt fra sist gang. Har kjøpt nye tester idag, me er livredd for å ikke få kryss at dette kun er en kjemisk siden den ikke var festa hos gyn på onsdag. Håååper testen din blir sterk snart innen tidsfristen. Føler virkelig med deg. Kos deg med sjokoladen du. Stooor trøsteklem.

Skrevet

Takk, katta...

Håper du har rett ;-)

Det er ikke kjemisk du har vett du. Du får en liten en om 9 mnd.

Ellers så blir jeg sur!!!!!

Skrevet

kjære ♂ + ♀ = ♂ Ta deg litt sjokolade, plei kropp og sjel. Snart er det din tur til å juble, stor klem J

Skrevet

Hei snuppa!!! Hvordan går det? Har du testet noe mer? stooor klem

Skrevet

Dessverre bare blendahvit fremdeles ;-(

Er bare 11-13 dpo idag, så prøver igjen i morgen. Må jo bli positiv før eller siden :-P

Håper bare det er denne pp det skjer.

Vi får se. Er i mye bedre humør idag. Og siden testen var veldig negativ skal jeg unne meg en blodig biff, og et glass rødvin etter at guttungen har lagt seg. Kanskje det blir for siste gang på lenge ;-)

Skrevet

Nam nam, hørtes deilig ut. Har ikke gitt deg opp enda. Hååper du tester pos om et par dgr. Tvi tvi. Kos deg masse ikveld. Jeg har lagt på sofaen i hele dag, er sååå trøøøøtt. Ha en flott kveld.Stooor klem fra meg som er skikkelig røykesyk etter jeg heiv røyka på torsdag, men er verdt det hehe....

Skrevet

Hehe....

Husker det fra jeg ble gravid med guttungen, ja. Kuttet også ut røyken på dagen.

Dette klarer du ;-)

Hyggelig å høre du ikke ha gitt meg opp ;-)

Når var det forresten du fikk termin?

Skrevet

? rundt 24 juli en gang, litt usikker pga uregelmessig mens etter ma.

Skrevet

Fremdeles negativ ;-(

Ser ut som om det blir julebord på med i år :-/

Skrevet

Æsj da! Men når har du IKM, testet ikke du positivt først etter IKM med førstemann? TVI TVI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Er 11-13 dpo nå og pleier å få mensen på 15 dpo.

Stemmer jeg først fikk positivt 2 dager over IKM både med den jeg mistet og guttungen, men siden jeg fikk en veldig svak strek vet 5-7 dpo, er jeg blitt helt gal, gal, gal denne pp :-P

Skrevet

Da er det jo fortsatt håp, krysser fingrene for harde livet x x x x x x

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...