Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 13. november 2009 #1 Del Skrevet 13. november 2009 Vet ikke om dere er som meg...som alltid tenker når jeg leser i aviser og ukeblad om kjendiser som er både 39...41... og 45 år...når de får barn..at det gir litt "håp"? Kan de så kan vel søren meg jeg og... Jeg blir også veldig glad når jeg leser om "kjentfolk" som snakker om prøverør og at de har hatt den behandlingen...synes det er så godt at dette blir gjort kjent for så mange som mulig...at å oppleve det største i livet ikke er en selvfølge for alle...og hvor vanskelig det kan være... I går leste jeg om Celine Dion som ikke var gravid likevel (med prøverør)...hun ville ikke fortelle om dette før nå fordi hun skulle ha et forsøk til...Tenk...all den gloryen og de penga...og så sitter ikke egga hennes heller gitt.. Bare en liten glossy betraktning sånn rett før helga...ikke engang pernger får egg til å bli...men hun har sikkert råd til flere forsøk en de fleste av oss da... :-) God helg tøffe jenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140974355-rik-og-ber%C3%B8mt-hjelper-visst-ikke/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå