GogJSpentNå Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Hei hei alle sammen. Var bruker her for ca 4år siden å en stund etter det når jeg prøvde å bli gravid.. Lyktes den gang å fikk meg en fin datter som blir 3 år i mars.. Nå er jeg prøver igjen å håper på raske resultater.. Men er alt for utolmodig.. Bynte førstens å prøve i for 1 uke siden så kan ta sin tid dette.. Så ha en fin dag å en fin helg alle sammen:)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Velkommen inn hit igjen =)¨ Selv har jeg vært medlem av BIM siden 2004/2005 en gang - og har vært her jevnlig over flere år - har en datter som blir 4 år nå i februar og har hengt her inne på Bli gravid i ca halvannet år nå med to opphold på 1 tri i 2009, men mistet dessverre begge gangene (første gang tvins i uke 12 i mars, deretter en liten spire i uke 10 (30 mai -09) - men jeg gir ikke opp, forsøker fortsatt på barn nr 2 =) Har hatt samme nick siden 2005, altså "meg og lille snuppis" =) Lykke, lykke til - håper spiren din sitter snart =) Klem fra
GogJSpentNå Skrevet 13. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2009 Takker for det å håper det samme for deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå