Grateful mom Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 For da skal jeg ta den første testen! Syklusen min er som regel riktig på timen 28 dager. Så har jeg ikke fått TR innen kl 16 i morgen så kan det være noe på gang! Men tror nok jeg må ta en test i morgen tidlig.. klarer ikke la vær.. Huff, må dempe forventningene mine litt nå så jeg ikke blir så skuffet... Har kjent litt småmurringer og føler det er litt annerledes enn TR som er på gang, men jeg kjenner jo etter hele tiden da, så det kan fort være ønsketenking dessverre... Spooky!! Flere som skal teste i helgen?
Gjest Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Hei! Krysser fingrene for deg! Har murringer jeg også, men skal ikke ha tanta før den 18, så fem dager igjen til test... Håpehåpehåpe! Lykke til med testen!!
Linemor:) GRAVID Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Lykke til med testen imorra!! Skal krysse det jeg har for at den sitter xxx Jeg har ikke ikm før på onsdag så jeg skal være flink jente og vente med test til det. Jeg er i 2pp nå og har igrunn ikke kjent noen symptomer som helst denne gang, så det er vel bare å forberede seg på TR denne gangen og Blir veldig nedbrutt av at å se alle gravide om dagen, og her inne spretter de jo ut i hytt og pine! Misforstå meg rett, jeg er veldig glad på deres vegne altså, men det er så tøft når en så gjerne vil ha en selv og. Håper virkelig den sitter for deg nå altså! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå