vi3blir4 Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Er forvirret her, så håper noen kan hjelpe meg. Venter egentlig el i morgen, men allerede mandag fikk jeg el-slim og onsdag tok jeg en test i mistanke om el og da kom opp to nesten like sterke streker, tok en ny test i går da kom også opp to streker, men testen var litt svakere enn den jeg tok på onsdag, tok igjen en ny test i dag, men den var blank negativ??? Hva skjer da?? Har også CB monitor, men ifølge den så var de testene jeg tok negativ?? (de jeg tok onsdag og torsdag) Så nå skjønner jeg ingenting her.. Har brukt å hatt en normal syklus på 28 dager, med el på dag 14. Kan jeg ha hatt el rundt dag 8-9 da? Men synest det var rart at monitoren viste negativ når testene såg positive ut. Har også brukt å hatt el smerter rundt el, men det har jeg ikke hatt...? :S Hjeelp?
Luna har født. Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Hei. Jeg sitter aldeles ikke med fasiten ,men synes dette er litt interessant. Når kommer egentlig EL-slim ? (delikat ord forresten..hehe). Kommer det etter eller før EL? Er det da bare å peise på helt til EL slim kommer og så er løpet kjørt liksom? Dette har jeg egentlig aldri brydd meg om å tenke på før, for jeg har blitt grvid lett, men nå er jeg litt nysgjerrig på akkurat dette.. Selv har jeg kort syklus på 24 dager og har derfor El på dag 9-10 tror jeg..... Lykke til
vi3blir4 Skrevet 13. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2009 Jeg har brukt å hatt el-slim i noen dager før el til en eller to dager etter (husker ikke helt ) men det varierer vell fra person til person... Viss jeg har hatt el så tidlig som tirsdag, så er det vell ikke så stort håp.. Kunne ikke ha sex før onsdag pga mannen min har vært borte på jobb i 2 uker (sjømann) og kom hjem onsdags morgen.. Men jeg har fortsatt el-slim, så jeg blir så forvirret :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå