Gå til innhold

Svineinfluensavaksinering av mann og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg fått time til vaksinering av min datter og mann. I kommunen jeg bor i blir de prioritert for at de ikke skal smitte mor som er i første trimester:)) Jeg er i uke 4+6 i dag, så det er jo lenge til jeg får vaksinen... Jeg fikk samtidig bestillt meg time hos jordmor i uke 9+3. Ser det var noen her som ikke fikk time før i uke 24.. Jammen heldig jeg som bor på et lite sted:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dere ute i distriktene har jo fått bra med doser, så deilig for deg å slippe å være redd.

Vi i storbyen har ikke nok vaksine til alle siden så mye er sendt ut på "landet" og opp til nord - så her lever vi farlig sikkert til over jul iallefall....

Skrevet

syns du var litt frekk der. er jo ikke hennes feil da.

Skrevet

Hmmm, kjempekoselig å skrive innlegg her føler jeg.. Du får flytte på "landet" du også, så slipper du å leve så farlig. Skjønner selvfølgelig urettferdigheten i at det blir gjort sånn, men er alså ikke min skyld.. Dessuten var det ikke det jeg mente jeg var heldig for. Det var jordmor timen min hvis du hadde lest innlegget mitt ordentlig.

Det er vel ikke litt hormoner i sving vel??

Skrevet

Dette skulle egentlig under 68mamma

Skrevet

Hei. Jeg må også vente på vaksine og her har heldigvis alle rundt meg tatt vaksine. De har i tillegg holdt av vaksine til meg da resten måtte sendes til kommuner som ikke fikk nok. Vet aldri når vi får flere vaksiner. Jeg har også hatt UL 9+3 og får første jordmordtime neste mandag på 12+5 samt UL.

Synd at det er stor forskjell på kommunene. Gratulerer så mye med graviditeten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...