Anonym bruker Skrevet 13. november 2009 #1 Skrevet 13. november 2009 Grunnen til jeg sier dette er ett dødsfall på en 2 år gammel gutt som fikk kjærlighet på pinnen sin fast i halsen å døde.Vist man ikke skal gi barna sine småting som dem putter i munnen gjelder dette all snop også.Nytter ikke tenke:Stakars fikk du ingen snop du når din søster/bror fikk?Det er her man må bruke hode sitt å tenke med. Jeg ble paff da ei jeg kjenner gav sin sønn en kjærlighet på pinne som var bare 2 år på halloween.Jeg gav ikke min lille datter på 2 år noenting godt selv om dem andre spiste aldri så mye snop.Jeg tenker ikke satakars fikk du ingenting men:Dette kan bli farligt best å la være,slik burde alle foreldre tenke!Ikke det er tanke i seg selv???
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. november 2009 #2 Skrevet 13. november 2009 Det er forferdelig at den lille gutten døde. Men jeg kommer ikke til å slutte å la datteren min (2 år) få litt godteri på lørdagene av den grunn. Hun har av og til fått kjærlighet på pinne. Får ikke mye godteri, men f.eks et kinderegg og noen non-stop. Barn kan sette alt mulig rart i halsen, pølsebiter, vafler, kjærlighet på pinne, fisk eller kjøttkake. Poenget er vel at man må passe godt på.....
Ranveig R Skrevet 13. november 2009 #3 Skrevet 13. november 2009 Det er neppe farleg å synast synd på ungen sin. Det som er farleg er å gje ungen noko den kan sette fast i halsen, utan å passe ordentleg på. Sjølv ein 2-åring kan føle seg utanfor og urettferdig behandla dersom "alle andre" får noko som han/ho IKKJE får. Ein treng ikkje dermed gje barnet noko som kan vere skadeleg. I slikte situasjonar har jenta vår gjerne fått ein liten bit kokesjokolade. Ho har melkeallergi og det er nok av ting ho ikkje kan få fordi ho blir sjuk av det. Eg har ikkje tenkt å halde ho utanfor på dette punktet og, når det fins fornuftige (og ikkje minst trygge) løysingar på "problemet". Du kan seie det sånn at viss det er ein liten bit kokesjokolade (mørk sjølvsagt, det er den som er utan melk) innimellom som gjer at jenta taklar "nederlag" som å ikkje kunne få yndlingsmaten sin, så får ho det gjerne, og eg gir ho det med god samvittighet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå