Gå til innhold

Har aldri blitt spådd...noen som vil prøve?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri blitt spådd før, men jeg tror på det, synes det er spennende.

Er nysgjerrig om noen her kan "lese" meg?

Min "fortid"? Om meg som person kanskje?

Og gjerne min fremtid.. der er jeg jo litt nysgjerrig selv ;0)

er født 16.02.72

;0)

Morsomt om noen vil prøve ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er noen rart med tastene mine her p[ dib...men skal se om jeg f[r til [ pr;ve senere...

Skrevet

Sorry, men jeg måtte le litt nå...

Forundrer meg ikke at du fikk problemer akkurat nå,,;))

(selv om det kanskje var tilfeldig nå..)

For det er merkelig, men rundt meg skjer det så utrolig mye rart...

Det skjer nesten alltid et eller annet, spesielt med elektriske ting. Alt fra biler som stopper (skjedd flere ganger, ikke jeg som har vært sjåfør), til lys som slukker og eksploderer nesten (både telys og elektriske lys...) Hender jeg på besøk hos noen, og sikringer går (som aldri går ellers..)

Det er alltid et eller annet. Masse merkelige ting, som jeg er blitt vandt til egentlig, men andre merker hele tiden...

Kunne lista opp en hel haug...

Måtte bare glise litt nå ;))

:)

Skrevet

dytter til andre og jeg da, om noen vil prøve seg ;0)

Skrevet

Heisann,,,,

Det første jeg får opp er faktisk at du har en fantastisk morsom gaide/hjelper (du får kalle d hva du vil)...Han liker å lage morsomme sprell rundt deg, du merker han nok ganske ofte, men noen ganger mer enn andre tider..

Jeg føler han gjør d for å muntre deg opp litt...selv om du ikke helt forstår deg på humoren hans..hehe..må le litt jeg for meg selv. ser bare du rister på hodet og må småle litt selv om du kanskje egentlig ikke synes d er så morsomt...Men d er godt for deg å ha han...

Føler at du har hatt det litt tungt til tider...du er en person som går lett innideg selv om ting blir vanskelig å går imot deg...

uff får en følelse av at du kanskje har blitt mobba på skolen, eller vertfall blitt holdt litt utenfor...men for meg virker det som du har hevet deg litt over det nå...Starta litt på nytt på en måte...og litt av d må du nok takke gaiden din for...

Det virker som du har funnet (mulig du ikke har møtt han helt enda...hmmm) deg en kjæreste/mann som er humoristisk men som også ser deg for den du er og setter stor pris på dine verdier...

Du er jo en flott kvinne da, men du har nok ikke verdens høyeste selvbilde, selv om d har blitt litt bedre med årene...

Litt vanskelig å lese fremtiden sånn generelt...er d noe spesielt du tenker på??

klem

Skrevet

Tusen takk stratosen ;0))

Morsomt å lese ;) Masse rett!

Jeg føler faktisk at jeg har en mannlig person/energi rundt meg ja, og det er til tider litt slitsomt, og faktisk skremmende noen ganger og (selv om jeg vet det ikke er "farlig".. Har fått en følelse at det er broren min som døde for mange, mange år siden, jeg føler at han på en måte ønsker "kontakt"..:)

Har hatt det ganske tungt til tider ja. Aldri blitt mobbet på skolen, men min første samboer var en psykopat som klarte å ødelegge meg ganske bra, på det psykiske plan, er jo mobbing det da! :)

Og ja, jeg har kommet over det, flyttet faktisk fra han et par mnd etter broren min døde...

Nå er jeg alene igjen (min mann slet med rus, og det livet orket jeg ikke...), så etter 2 1/2 år er jeg ganske klar for å finne en ny :)

Stemmer det at jeg ikke har så veldig godt selvbilde ja, selv om det har blitt bedre det siste 1 1/2 året ;)

Synes du traff på alt her jeg ;) Og ble litt "satt tilbake", kommer ikke på noe mer akkurat nå ;)

Utenom boligsituasjonen min da... Men, jeg er en optimist og regner med at det ordner seg etterhvert? ;)

Takk :)

Klem til deg.

Skrevet

så bra, følte at du hadde hatt litt motgang i livet ditt ja....

Og ja det er fullt mulig d er broren din, føler du at d passer på hans beskrivelse...???

Ting blir MYE bedre etterhvert ja...virker som den neste kjæresten din kan vere en du kjenner;)

Masse lykke til:)

morro at mye stemte;)

klem;)

Skrevet

Tja, han var vel ikke en slik fyr som gjorde så veldig mye sprell egentlig.. Han likte å muntre opp andre (også meg ;), men var ganske stille og rolig, likte å diskutere, filosofere o.l....

Ahh.. høres spennende ut, - om det er en jeg kjenner mener jeg ;)

For du "ser" ikke noe mer "konkret" om han?? (har en i kikkerten, men tør ikke gå skrittet videre forstår du ;)

Ha en fin kveld :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...