Gå til innhold

Huff, blir helt sjokka :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Springer tilbake hit etter å ha lest litt på anonymsiden! Noen er så stygge med hverandre :(( Selv om man er uenig i ting ( og takk for det!, bra med forskjellige meninger), trenger man jo ikke være ufin/uhøflig mot hverandre. Og i våre gravide frustrasjoner trenger vi jo ofte litt støtte og forståelse, og ikke kjeft og regelrett utskjelling!

Heldigvis mange som er flott også da :)) Måtte bare blåse ut litt frustrasjon:)

Krangle og mostre kan vi gjøre på kranglesida!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til dette forumet :-S

Jeg synes det er utrolig mye drittslenging der inne. Veldig mye av dette går ut på å klage fordi noen ikke har rettskrevet innleggene sine... hallo, hvem leser igjennom innlegget sitt på en side som denne liksom...

bare hev deg over det dersom noen er slemme mot deg der inne. De snille er i flertall, men de som ikke er greie poster mange innlegg!!

Lærte når jeg var liten at dersom du ikke har noe pent å si,så la være å si noe jeg :-)

Skrevet

Må si meg enig med deg madame :)

Forstår ikke hvorfor folk er så frekke mot hverandre:( Blir nesten litt dårlig.

Håper dere har en flott kveld jenter :)

Skrevet

Begynner nesten å lure på om noen bare er her for å provosere og spre eder og galle...? Kanskje store fritidsproblemer?? :))

jaja :)

Ha en flott kveld dere og!

Skrevet

Helt enig, jeg gidder ikke lese innleggene der. Utrolig at det er voksne damer, de oppfører seg ikke slik.

Da er det kosligere her:)

Ha en fin kveld alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...