Gå til innhold

Noen som lever i et forhold der hun er submissive 24/7 (altså ikke bare sex) og som kan dele litt erfaringer med meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Nei, men kjenner noen, og er ganske nært innpå livet til noen som er det. Men det er mer det man kaller bibelsk ekteskap, "biblical marriage" da, men også med noe innslag av SM, Gorean, litt lett blanding...

Skrevet

Ikke noe religiøst inn i bildet her:)

Skrevet

Hehe, BiM er jo fullt av kvinner som klager over at de må gjøre alt arbeidet nesten alene. Blir vel et sånt forhold da.

Skrevet

Nei, men det er jo uansett mye av det samme. De lever jo i ett slave-master forhold, lett inspirert av gorean lifestyle, som de begge er veldig interesert i.

Skrevet

Det er ei på sexdebatten som har skrevet litt om livet hennes, hun gjør det.

Jeg synes at det virker veldig kvinnefiendtlig å gjøre noe slikt, for gudene vet hvor mange sjåvinister som kaller seg "dominante" bare for å få utløp for sin sjåvinisme.

Annonse

Skrevet

Jeg lever i et forhold der mannen min er "pappaen" min. Han bestemmer hvor mye mat jeg får, når jeg skal legge meg, hva jeg skal gjøre hjemme, etc etc. Jeg elsker det. Elsker og bli irettesatt og bli fortalt hva jeg skal gjøre. Han er skikkelig mann og jeg simpelten elsker han.

Skrevet

Hvorfor er det kvinnefiendtlig? Kanskje det er helt motsatt egentlig? I et dominant forhold får jo kvinnen være kvinne. Han lar henne være kvinne.

Dere høres bare intolerante og lite opplyste ut dere som ikke ser hvordan det egentlig fungerer.

Skrevet

Er det å være kvinne å ta imot ordrer?!? bli fortalt når man skal legge seg? Spise ? osv

Alt man skal høre, må le av dere ;-)

Skrevet

Noen liker det sikkert. Hva du velger, får være opp til deg.

Annonse

Skrevet

Det er noe med at man gir fra seg kontrollen til noen man vet vil forvalte den 100% til ditt eget beste og bare ønsker deg godt. Dere skjønner ikke "konseptet" dere som er så negative;-)

Skrevet

IDIOTISK! Dumme folk er altså... Det er alt jeg har å si!

Skrevet

Jeg som skrev at det var kvinnefiendtlig er selv seksuelt submissiv, så å kalle meg intolerant og lite opplyst er ikke helt korrekt nei.

I et forhold hvor mannen BESTEMMER over HVA kvinnen skal gjøre, hva hun skal ha på seg, når hun skal få lov til å gå på do, når hun skal få lov til å spise, hva hun skal få lov til å spise osv. Er dette virkelig motsatt av kvinnefiendtlighet?

Det er jo sjåvinisme og undertrykkelse pakket inn i et fint begrep som BDSM er. Jeg meldte meg forresten ut at SMIL da flere forherliget dyresex, anestesi i forbindelse med BDSM og til en viss grad pedofili (da under navnet ageplay).

Som en selverklært feminist så klarer jeg virkelig ikke å se hvordan noen kan mene at det er forskjell på å være undertrykt i et vanlig forhold (også kalt vanilje i BDSM-verdenen, fordi det liksom er så kjedelig) eller undertrykt i et BDSM-forhold. Hvordan vet du at den dagen du vil gå ifra han, så er det greit? I BDSM har man stoppord, men du har null garanti for at du blir trodd.

Det jeg tror, er at mange har problemer med selvtillit eller at de kanskje mangler noe i livet deres, og dermed går de inn i et submissivt forhold, for da blir de tatt vare på, de slipper å tenke over alt de må gjøre og de blir bestemt over. Problemet er bare når denne submissiviteten går ifra å være samtykkende til å bli manipulativ som man blir av psykopater (mener ikke at alle som kaller seg dominante er psykopater, men de som bruker dominant som en unnskyldning for å oppføre seg som en sjåvinist er det virkelig!).

Så jo, jeg mener det er undertrykkende, kvinnefiendtlig og så fjernt fra den likestillingen kvinner før oss har kjempet så hardt for. For 50-60-70 år siden var kanskje hverdagen for kvinner slik den en submissiv har i et 24/7 forhold, noe som fortsatt blir sett på som undertrykkende.

I tillegg tror jeg at de menn som KUN er ute etter 24/7-forhold er maktsyke jævler som bare venter på å manipulere psyken til ei jente som tror hun er submissiv.

Det finnes flere sjuke historier enn blomsterhistorier når det kommer til 24/7 forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...