*lilleclem* Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Den lille jenten vår på snart 3 mnd føler vi hele tiden er så grinete og sutrete. Hun er selvfølgelig blid også, men føler overgangen til sutring er veldig kort. Lurer på om dette er en fase og går over? Eller om det er noe som er vanlig i denne alderen. Andre som har det på samme måte? Bør jeg oppsøke kiropraktor for å se om det kan være noe gale med henne?
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Ja! Ville iallefall snakka med helsesøster om det og få det sjekka. Eg hadde samme problemet. Men alle sa at det var heilt normalt med sutring, og at sånn var ofte små barn. Heilt sikkert luft sa helsesøstra. Men det har liksom aldri gått over, så eg "krangla" meg til fysio-time med helsesøster, og da syns fysio at han var veldig stiv. Så no angrar eg som berre det på at eg ikkje fikk sjekka det opp før!
*lilleclem* Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Takk for svar! Jeg kan vel bare bestille time direkte hos fysio, eller ville du snakket med helsesøster først? Hun var for en stund tilbake plaget med endel vondt i magen, men jeg tror ikke det er det som plager henne nå.... Ble barnet ditt mer fornøyd etter fysio? Hvor gammel var han/henne?
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jo, du kan sikkert bestille direkte! Med meg var det helsesøster som bestillte, men det går sikkert for det samme. Vi har vert berre en gang, og det var mest observasjon, så har ikkje merka forskjell enda. Lurer på å ta en tur til kiropraktor å sjå kva dei seier òg. Han er 8 mnd. no. Merker det stikker litt i hjerteroten når en veit at all skrikinga har vert fordi han har hatt vondt, og at vi ikkje har skjønt det..:-/ Men bedre seint enn aldri..
*lilleclem* Skrevet 12. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2009 Ja det er ikke alltid lett å skjønne om det er noe som er gale, eller om det rett og slett bare er en periode de skal gjennom....... Da skal jeg få bestilt time til kiropraktor og fysio! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå