maria isabell Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 vi ønsker oss veldig en baby:) flere som prøver på nr 3?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Her og. Sist gikk det galt i uke 14. Fant ut jeg var gravid igjen idag etter 3pp. Masse lykke til!!!
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Nr 3 her også. Dvs, min nr 3, samboers nr 2 og tilsammen nr 4. Komplekst i våre dager!
Plutselig_gravid Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Jepp, nå prøver vi på nr 3. Ble uplanlagt gravid i september, men endte i sa/ma i uke 8. Siden sjokket var lagt seg og vi faktisk hadde begynt å glede oss, så fant samboer ut at vi bare skulle kjøre på Og det kunne jeg ikke si nei til. Så dette blir vårt første planlagte barn faktisk I dag er det dag 12 etter første blødningsdag i aborten, så lurer på når eggløsning kommer. (Tar ikke el tester - redd for å bli "lurt") Har en liten en på 7 mnd som jeg ammer så har hatt uregelmessige mens etter fødselen.
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Ja, vi prøver på nr 3 Startet faktisk idag..Har planlagt det en stund nå, men nå klarer ikke jeg vente lenger ;-)
Luna har født. Skrevet 13. november 2009 #7 Skrevet 13. november 2009 Vi planlegger også nr tre!! Trøbler nå litt med å komme i grei syklus etter å ha hatt spiral i nesten 6 år. 1pp starter nu Det er bare så fantastisk spennende.
maria isabell Skrevet 13. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. november 2009 ikke sant:) det er kjempe spennende:) eg får inntrykk av at det blir mer og mer normalt å ha 3 barn, nesten like normalt som 2:) blir eg gravid nå kommer disse 3 ganske tett. så eg holder på å fylle opp men d og k vitaminer og folat har eg knaska på i 6 mnd:) her blir det laks annakvar dag, granateple i store mengder og masse brocoli:) sex skal vi ha hver eneste dag:) til jul skal eg pakke inn en positiv g test:)
Luna har født. Skrevet 13. november 2009 #9 Skrevet 13. november 2009 Hehe, så gøy at du er så positiv. Jeg henger meg på, Jeg skal også pakke inn en positiv test til jul...og da har den ligget i nattbordskuffen i noen uker allerede!! Ikke sant!! Dette blir jo årets julegave
maria isabell Skrevet 13. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2009 har lyst å pakke inn en til min mann og en til mine foreldre:) ville jo helst vente med å si det til alle så tidlig,men eg har en mor som kjenner meg alt for godt...hun har sett det hver gang, ene gangen før eg visste det selv.... så da får eg iallefall gleden av å fortelle det før hun forstår det av seg selv:) så får eg positiv test 14 dager før julafta må eg holde meg unna mamma fram til jul:) min mann kan eg jo ikke unngå, så får bare si at eg har fått influensa:) blir dårlig når eg er gravid:)
nurseelisa Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 Jepp, vi prøver også på nr.3. 1 pp denne måneden:-) Dette har vært planlagt veldig lenge, så håper det går fort;-)
M@msen Skrevet 14. november 2009 #12 Skrevet 14. november 2009 Jepp, jeg tror spiren er på plass, så håper bare den klamrer sge fast i 9mnd:) Mistet i oktober(SA). Har to flotte gutter fra før, 5 & 3 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå