Maria1978 Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Har en gutt på 8 mnd som jeg kun ammer morgen og kveld, resten av dagen spiser han grøt, middag og skiver. Han har tidligere tatt flaske og MME, men nå blånekter han! Jeg skal på julebord på lørdag og han skal være hos besteforeldrene fra neste lørdag til søndag. Lurer på hva i allverden vi skal gjøre for å få det til. Før klarte vi jo å lure det i ham, men nå er viljen mye sterkere, hehe. Jeg har prøvd å øve i kveld, men det endte med mye tårer og snørr. Ikke noe kjekt!! Prøvde også å ta MM på flasken, men han skulle heller ikke ha det. Han kan jo drikke av flaske, men vil bare ikke. Prøvde også kopp med tut, men det var heller ikke aktuelt. På dagen drikker han vann av vanlig kopp. Noen som har noen tips?? Skal min samboer gi han ekstra utvannet grøt, MME av kopp etc?
tre håpefulle Skrevet 15. november 2009 #2 Skrevet 15. november 2009 Er det du om prøver å gi han flaske, eller noen andre?? For hvis det er du som prøver å gi så forstår jeg veslegutt veldig godt.. For han vet godt at der er noe mye bedre du går å bærer på.. Så få noen andre til å prøve medan du ikke er til stede.. For mammalukta er nok best..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå