Gå til innhold

Påmelding for jan/feb mager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi håper på flest mulig påmeldte til onsdag 25.11 kl 20:00 på NB Sørensen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er to stk som har termin i januar og februar som har lyst til å være med denne kvelden, har ikke vært med før, men håper det er plass til to til:)

Hilsen Jeanette (januar) og Anette (februar)

Skrevet

Forresten - vi har en Facebook-gruppe for de som er interesserte:)

Let opp "Barn i magen - for oss som har termin i januar og februar"

Skrevet

Hei!

Jeg blir med denne gangen også! Skal på en barneforestilling med tanteungene mine, men burde nå det akkurat..

Først ute..

Skrevet

Jeg er med :)

Denne gangen litt mer presis enn sist.....

Skrevet

Flott! Bare husk at det er på onsdagen, Bober... Først kommer mandag og tirsdag, og sååå er det onsdag;)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Hihi ikke før å lage ripe i lakken på nån... men så e det en torsdag vest d e den 25.11.2010:))

Æ kunne godt tenkt mæ å vorre me, har aldri vært me på sånn BIM-treff så d kan jo bi spennanes. Men d sei sæ vel sjøl når d e vårres første da!!

Skrevet

Hmm ser nu d e nåkka rart me denna... alt e fra 2009 så da gjeld d ikke oss som ska ha i jan/feb 2011...

Tidligere i dag når æ så under treff i Stavanger sto d at d va nytt innlegg under Påmelding for jan/feb mager....Snodig...

Skrevet

Jeg blir litt forvirret av dette innlegget. Ser det er startet i 2009. Så det gjelder vel ikke da for 2010... jeg ser flere har svart i 2010...

Skrevet

Så ikke den siste meldingen fra Liva. =) Men ja det er noe feil. Jeg tror vi må komme oss vekk i fra dette innlegget. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...