Mortilbarn Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Ja, men så er det ingen som lever etter reklamene uansett, bortsett fra han fyren som saksøker Axe pga han ikke fikk seg kvinnfolk når han brukte deodoranten
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Æsj axe... Bare gutter på 12 som bruker det da
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 hehe, jeg og bestevenninda mi når vi bodde sammen på vgs, da hadde vi dolmio-dag ca 5 dager i uka, hver uke, i et år...hihi jeg kødder ikke, hver eneste gang vi faktisk gidda å lage oss middag, da var det dolmio, med kjøttdeig å spaghetti. men vi overlevde da likevel. men er ikke så glad i dolmio nå lenger da.....av visse grunner
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Nei, vi er ikke spesielt glad i de Dolmio glassene her i huset.. Men vi spiser ofte spagetti på tirsdager da, det er så enkelt og greit når vi har dårlig tid før fotballtrening
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Mannen min bruker den. Jeg synes at den lukter sinnsykt godt, jeg da.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 N¨år jeg bodde "hjemme" hadde vi så og si alltid dolmio på fredagen, før vi dro å badet. Koselig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå