Style_hunter Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Min sønn har hver kveld veldig røde og tørre kinn (litt også på dagtid). Han har aldri hatt problem med dette før. Vi er ute 30min-1time hver dag og triller. Smører han med A-krem flere ganger om dagen. Noen som vet hva dette kan være? ( frisk høstluft?) Tips til hva jeg kan smøre på? Min sønner 6,5mnd.
Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Sønnen min har også det, og vi har kjøpt kuldekrem som jeg smører på han før vi går ut, og det vorker som det hjelper litt. Tror nok det er den kalde lufta ute og den varme lufta inn som gjør det.
seigdamererbest Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Er veldig fornøyd med Weleda sin kuldekrem!!
Gjest Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Gutten min har vært veldig plaget med dette på kalde dager. Jeg har prøvd maaange forskjellige kremer og den som fungerte best er aderma sin for dry and damaged skin, Den er knallgod. Nå ser det jammen ut som misten også har fått dette "problemet", så idag måtte jeg smøre han også.
bønni Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Min gutt fikk også dette - røde kjaker og rød på og under haka etter ute-turer. Nå har jeg skjønt at det er ull han reagerer på - hadde på seg sånn hjelm-lue i ull. Så nå har han fått ny lue og har bare friske roser i kinnene igjen :-)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Det har Lillegutt også! Kanskje jeg skal prøve kuldekrem jeg også da. Men han er mest rød inne. Er det fordi vi fyrer med ved kanskje? Kald luft ute og tørr og varm inne? Tenkte faktisk på A-krem i dag, men kanskje jeg skal vurdere aderma også.
Style_hunter Skrevet 12. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2009 Min sønn blir spes rød når vi er ute (bare litt på nesen noen ganger), men han blir rød etter at vi har vært inne en stund...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå