Gå til innhold

Har akkurat fått muslimsk kjæreste, er det andre seksuelle "kjøreregler"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, men da opplever du ikke at barna kidnappes til Marokko for å læres opp i konservativ islamisme.

Fortsetter under...

Skrevet

De fleste muslimske menn er opptatt av analsex - og de fleste har det med kvinner de IKKE kommer til å satse seriøst på. De vet nemlig at det er "forbudt" i ekteskapet. Så hvis en muslimsk mann ber deg om anal-sex så har han ikke de store planene med deg i framtiden foruten akkurat dette.

Når det gjelder å tilfredsstille seg selv så er heller ikke dette mulig for de da man ikke kan bruke hendene til slikt.

Skrevet

Kvinner som går til muslimer kan ikke være helt riktige i topplokket

Skrevet

Æsj, tanken på å ligge med en muslim gjør meg kvalm

Skrevet

Neida, det er nå så. Det er en alvorlig sak å få barn med noen og jeg ville aldri en gang vurdere å få barn med noen som hadde et radikalt annerledes religiøst utsyn på livet enn meg selv. Men sånn er livet, man lever og lærer.

Skrevet

Så om du hadde hatt sex med mannen min FØR han ble muslim, hadde han vært helt okay, men etterpå, skikkelig ekkel? Hehehehe.

Annonse

Skrevet

Så hun som ble misbrukt av pastoren i Knutby hadde seg selv å takke fordi han var KRISTEN! Herregud! Tenk på Hitler! Eva Braun skulle jo visst hva hun gikk til, han var jo hvit!

Det handler jo ikke om religion eller hudfarge, men mennesker. Mennesker er forskjellige, og om noen mennesker er sprengt i hodet betyr det ikke at alle mennesker er det.

Kanskje litt lurt å fjerne skylappene?

Skrevet

Æsj, tanken på å ligge med en norsk som ikke er omskjært og ikke er ren i det hele tatt gjør meg kvalm. De er jo akkurat som skittene griser jo!

Skrevet

hva mente du som kom med den briliante kommentaren. kvinner som går til muslimer?

hvor trangsynt kan du bli?

Skrevet

Er jo bare å spørre ham. Antar at folk også spør sine kristne, hinduistiske, ateistiske og jødiske kjærester om hva de liker seksuelt og hva de har lyst til å gjøre og når, for alle folk er jo forskjellige og alle har sine egne preferanser uavhengig religion.

Skrevet

Henriette&Nima m spire<3, var jeg deg, ville jeg vært litt forsiktig med å skrive under med nick.

Noen er hevngjerrige og passer på muslimene, og rykter sprer seg fort innen miljøet.

Skrevet

Jeg syns det blir litt for dumt å advare om at muslimske menn liker analsex, for det gjør da virkelig de norske gutta også! Tror ikke det er fordi noen er muslim de vil ha det, men rett og slett fordi de er menn. Uansett farge eller relegion. Alle er jo forskjellige.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...