Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #1 Skrevet 12. november 2009 Noe de gjør, ikke gjør? osv. Må jeg dusje først?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Kommer helt an på muslimen det... de er like forskjellige som oss:)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 De ligger med norske jenter, ser på dem som horer, og gifter seg med en muslimsk dame
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg var sammen med en muslim og vi hadde ikke sex før det hadde gått flere måneder. Renslighet var et must, både før og etter. Mange småting som måtte snakkes litt om. F.eks oralsex, ronking (det er jo ikke noe særlig å ronke, så dette måtte gjøres på en ny måte) og diverse stillinger (han var litt for "stor" til at det var alle stillinger som var behaglige for meg). Jeg må advare om at mange muslimske menn er opptatt av analsex, men dette gjelder jo mange norske menn også
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Oi, den ble ikke like morsom på trykk som i hodet mitt. Beklager!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 vell, min forventer og så sex flere ganger etter hverandre. maser på analsex, men dette nekter jeg på. (hemoroider og det som værre er!)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Merkelig det der maset om analsex, det er jo egentlig haram (altså ikke lov ifht koranen). Ellers er det akkurat som sex med en hvilken som helst annen, det er greit å poengtere at du også vil ha det bra, de kan være litt ego i senga. Jeg måtte forklare min at jenter også faktisk kan komme, det var han ikke klar over, han trodde vi bare hadde det dritdigg hele tiden
Miss Dynamite Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 kan dusje akkurat når jeg vil, trenger ikke det rett før sex.. hmm alt er lov her... hehe ja, de er opptatt av analsex de også. men de som er "troende" har ikke anal sex etter ekteskap. for det viser det samme som at de er skilt, bare ikke på papir.. vanskelig å forklare. men nå ramla jeg helt ut her.. ikke noe som helst forskjell her under sex osv iallfall! så tror du kan ta det helt med ro.... alle er forskjellige!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Jeg har hørt at muslimske menn ikke utfører oralsex på sin kjære.
Miss Dynamite Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 som sagt, alle er forskjellig. oralsex skjer her i huset... og han elsker det
Miss Dynamite Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 hvorfor er det liksom stakkars meg?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 Jeg har muslims kjæreste og han er som alle andre menn:o) Ikke noe er forbudt eller ekkelt. Har sex når som helst og hvor som helst;o) Må ikke dusje først....da blir det lite rom for spontanitet gitt;o) Men alle er forskjellige uansett relgion! Lykke til med ny kjæreste:o)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 Sex hvordan som helst er lov, INNENFOR ekteskapet, og kun da. Analsex er forbudt, oralsex er det delte meninger om, men så lenge man ikke svelger noe, mener mange det er okay. Analsex er strengt forbudt, så forbudt at den mann som gjør det, aldri får kjenne Paradisets duft engang. PAradiset er låst for den mann. Sex under menstruasjon er også haram (forbudt) uansett hva. Ja, og etter fødsler selvsagt. Alle blødninger er "forbudte tider".
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 ja hvorfor er det stakkars henne? Jeg er også gift med en muslim, troende så det er sagt. vi ha da sex som alle andre bortsett fra at analsex er fy fy. visste ikke det ang at de da ses på som skilt.hva var det for noe henriette? bare lurer. hygienen er også veldig viktig. men det bør den jo være uansett om man er muslim eller ikke. hva det ang oralsex så er vi helt som alle andre der også .
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #16 Skrevet 12. november 2009 I en av lovskolene (tror det er bare en av de, hanafi lovskolen) så er det en del lærde som mener at man blir skilt om man gjør det, automatisk, fordi det er en så stor synd, at man ikke kan fortsette å være gift. På samme måte som ekteskap med en mann som ikke ber, blir oppløst, fordi han da er en frafallen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #17 Skrevet 12. november 2009 1952. det er viktig å poengtere at dette gjelder for de som er troende, er han ikke det , men kun født muslim er det jo fritt frem. men er han troende må du jo respektere det. det stemmer da som 19.52 sier her. det samme gjelder den ang mensen og andre evt blødninger. det er ikke lov. blir sett på som urent osv. igjen sier jeg. det er kun for de troende. du burde snakke med han. finne ut hva hans grenser er. mht om han er troende og praktiserende muslim. uansett. store forskjellen er det nok ikke. ang dusjingen. du trenger ikke dusje rett før sex. det enkleste er ¨å behandle han som en hvilken som helst mann. men la han vite at du respekterer hans religion om han ønsker det. dvs.ikke press han til ting han ikke vil på grunnlag av at det er olivlig i hans tro. gratulerer ed ny kjæreste .
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #18 Skrevet 12. november 2009 så har man jo de som ikke er sååå troende da... som lever mer som alle andre :)
Bellinda Skrevet 12. november 2009 #19 Skrevet 12. november 2009 Reglene er jo reglene, uansett om hva man selv velger å praktisere... Islam er ikke ulik for en som praktiserer og en som ikke praktiserer, islam er ett sett regler, gitt til alle. Hva man derimot velger bort, er jo opp til hver enkelt, men jeg snakker kun ut fra islam, hva islam sier. Hva muslimer gjør, driter jeg i.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #20 Skrevet 12. november 2009 Skrekk. pigg unna er mitt råd. Nok av tragiske historier om norske jenter og muslimske menn.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #21 Skrevet 12. november 2009 sant som du sier bellinda. men det stemmer nok ikke helt det du sier. de reglene er IKKE gitt til alle. da de er helt uten intresse for ikke troende. å jo islam er ulik for en som praktiserer og en som ikke gjør det. for den ene er det alt. den andre ingenting. bare en bok med masse pjatt. man kan ikke tvinge islam eller annen tro på noen. det blir feil.. du kan si , jeg velger å leve slik.jeg er muslim. men du kan ikke dømme de som ikke lever slik. enten de er født muslimer eller ikke.
Gjest Skrevet 12. november 2009 #22 Skrevet 12. november 2009 Spør ham du Muslimer er forskjellige, som folk flest. Også kan du benytte anledningen til å fortelle ham hva du liker i samme slengen
Gjest Skrevet 12. november 2009 #23 Skrevet 12. november 2009 Vel, hadde vedkommende muslim vært noe særlig troende /praktiserende hadde han ikke vurdert sex uten å gifte seg, eller i det minste uten å inngå en slags ekteskapsaktig avtale vedrørende barn dersom det skulle bli aktuelt osv. Så jeg tror ikke HI har noe særlig nytte av å pugge alt Islam sier om samliv og seksualtiet.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #24 Skrevet 12. november 2009 Dere som har muslimer som kjærester/menn, hva synes dere om folk som sier at "ekskona til Khalid Skah kan takke seg selv"? Finnes jo masse historier om muslimske menn som plutselig finner ut at de vil flytte tilbake til det kjære hjemlandet og bli stokk konservative. Mener dere at bøker som den om Betty Mahmoody stort sett er oppdiktede?
Gjest Skrevet 12. november 2009 #25 Skrevet 12. november 2009 Det er jo ikke så uvanlig at norske menn/kvinner går fra sine maker fordi de skal finne seg selv heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå