Gå til innhold

Jeg er veldig forvirret nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok ut spiralen for 3-4 uker siden. Hadde mens en uke før dette og skulle hatt mens nå forrige søndag. Så etter flere dager med murring i magen blødde litt brun utflod i noen timer i dag. Så stoppet det opp. Nå har jeg kraftige murringer i magen konstant og det er ubehagelig å ha buksen igjen. Synes det minner veeeldig om slik murring jeg har hatt tidlig i svangerskap før, men kanskje enda kraftigere.

Kan det være bare litt tull etter at spiralen ble fjernet eller kan jeg være gravid og holde på å miste..eller....

Vet at ingen her kan sitte med fasiten, men kjekt å høre noen tanker om hva det kan være.

Kjøper en test for sikkerhetsskyld i morgen....

Litt ubehagelig synes jeg nesten. Vi skulle ikke prøve før denne mnd, men har vel slurvet litt skal jeg innrømme....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk også sånn brun utflod første syklusen etter at jeg tok ut spiralen. godt mulig det bare er kroppen som regulerer seg etter at du tok ut spiralen :)

Skrevet

Enig med Frk Marge her!!! Hadde det slik selv da jeg sluttet med p-piller for noen år siden. Tok 3 mnd før jeg var i rute igjen, og trodde hele tiden jeg var gravid.

Skrevet

Hei og takk for svar. Godt å høre at det er vanlig.

Nå blør det igjen og jeg har skikkelige menssmerter slik som i ungdommen ..hehe

Vel, da er alt som det skal, og jeg begynner å prøve denne mnd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...